Capital.ba

Humus proizveden u Srbiji hit na policama evropskih supermarketa

29.12.2018. / 8:15

BEOGRAD, Da se nađe na policama supermarketa u zemljama Evropske unije, ravnopravan po kvalitetu i poziciji sa drugim evropskim proizvodima, pošlo je za rukom jednom domaćem prehrambenom proizvodu, i to netipičnom za naše podneblje. U pitanju je Humus, biljni namaz na bazi leblebija koji je poslednjih godina apsolutni hit i jedan od najbrže rastućih prehrambenih prizvoda na svijetu.

Ribella Hummus, koji se do sada uspješno prodavao u zemljama regiona, od ove godine se može naći i u zemljama Evropske unije – Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Sloveniji i to na policama najznačajnijih maloprodajnih lanaca, gdje se uspješno bori sa evropskom konkurencijom za naklonost potrošača.

Ovaj domaći proizvod se izvozi i uspješno distribuira u 10 zemalja, uključujući Zapadni Balkan i Evropsku uniju. Za narednu godinu se planira širenje na tržišta Poljske, Slovačke i Austrije.

Put do pridobijanja simpatija evropskih potrošača nije nimalo jednostavan. Potrebno je ispuniti visoke kriterijume u pogledu kvaliteta i dizajna proizvoda, biti moderan i inventivan u promovisanju. Nema mnogo domaćih brendova koji te uslove ispunjavaju.

“Napravili smo proizvod koji je u rangu najkvalitetnijih evropskih proizvoda. Potrošači kada kupuju Ribella humus ne znaju da li kupuju humus proizveden u Srbiji ili nekoj drugoj zemlji. Oni uzimaju sa police onaj koji im se najviše dopao po izgledu i ukusu. O RiBella brendu, kvalitetu i dizajnu naših proizvoda vjerovatno najbolje govori činjenica da je Ribella humus zastupljen u najvećem broju zemalja od svih humusa u regiji Centralne i Istočne Evrope.“, kaže Marko Nikolić, rukovodilac marketinga RiBella-e.

Uspeh RiBella-e pokazao je još jednu zanimljivu stranu srpske privrede – mi možemo da proizvedemo i plasiramo u svijet proizvode koji će se pod sopstvenim brendom uspješno nositi sa međunarodnom konkurencijom.

To što na tržištu Centralne i Istočne Evrope nastupa preko trideset brendova humusa, nije bilo prepreka da se, kombinacijom provjerene recepture i posebne tehnologije proizvodnje, kreira domaći prehrambeni proizvod koji je apsolutno konkurentan. Ribella je upravo to i dokazala sa više nego dvostrukim rastom proizvodnje i potrošnje humusa u Srbiji i Regionu u 2018. godini. B92

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!