ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

H&M lansira novi brend za “dublji džep” zbog pada profita

Objavljeno u TRGOVINA, VIJESTI IZ SVIJETA

STOKHOLM – Švedski konfekcijski div “Henes i Moric” (H&M) najavio je danas pokretanje svog osmog modnog brenda, pošto žestoka konkurencija na tržištima u SAD i centralnoj Evropi “nagriza” dobit kompanije.

Profit H&M-a prije oporezivanja pao je na 3,2 milijarde kruna (335 miliona evra) od decembra do februara, što je prvi kvartal finansijske godine te grupe, u odnosu na 3,3 milijarde kruna iz istog perioda prethodne godine, saopšteno je iz kompanije, a prenosi agencija AFP.

“Za modnu maloprodaju generalno, tržišni uslovi su bili vrlo teški na mnogim našim velikim tržištima u centralnoj i južnoj Evropi i SAD, što se odrazilo na našu prodaju”, naveo je glavni izvršni direktor Karl-Johan Person u saopštenju.

Novi brend, Arket, biće lansiran poslije ljeta, a prva prodavnica biće otvorena u Londonu, poslije čega slijedi Brisel, Kopenhagen i Minhen uz pokretanje onlajn prodaje na 18 evropskih tržišta početkom jeseni, precizirali su iz kompanije.

Arket će imati u ponudi odjeću za muškarce, žene i djecu, i proizvode za domaćinstvo koji će biti skuplji od aktuelne ponude u trgovinama H&M.

Svaka prodavnica će takođe imati kafić inspisiran nordijskom kuhinjom.

“Opšti smer i fokus su na kvalitetu i jednostavnom, bezvremenskom i funkcionalnom dizajnu”, poručio je Person, dodajući da će proizvodi imati širok raspon cijena, “ali u nešto višem cjenovnom segmentu od H&M-a”. Tanjug

 

Ključne riječi:  , , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+