Capital.ba

Folksvagen sprema novi brend iznenađenja

09.02.2013. / 19:02

slikaFRANKFURT, Predsjednik Folksvagena Ferdinand Pih nagovijestio je da njegova kompanija planira da uvrsti još najmanje jedan brend u svoj trenutni asortiman, kao dio strategije da do 2018. godine postane najveći svjetski proizvođač automobila.

Pih je za njemački magazin ADAC Motorvelt, rekao da će njegova djeca za 10 godina voziti jedan od najmanje 13 Folksvagenovih brendova.

On nije obrazložio o kom novom brendu je riječ, ni kako će ga dodati, ali je Folksvagen prošlog mjeseca na Detroitskom sajmu automobila objavio da razmatra osnivanje „lou kost“ brenda koji će specifično biti namijenjen za tržista zemalja u razvoju, prenosi Blumberg.

Folksvagen Grupa trenutno posjeduje 12 brendova, uključujući osam automobilskih marki, segment za laka komercijalna vozila, dva proizvođača teških kamiona i jedan brend za motocikle. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!