Firmi iz Širokog Brijega 1,5 miliona KM od UIO
28.12.2022. / 16:13
BANJALUKA – Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) BiH platiće 1,5 miliona KM „Agenciji Kamir“ iz Širokog Brijega za rekonstrukciju i nadogradnju video nadzora na graničnim prelazima i objektima koje ova institucija koristi.
Upravo je ova firma zajedno sa banjalučkim „Prointerom“ 2019. godine dobila 2,5 miliona KM za uspostavljanje sistema video nadzora na graničnim prelazima u BiH, a koji je otkazao dvije godine nakon isteka garancije.
„Agencija Kamir“ se ovaj put samostalno prijavila na tender UIO i pobijedila.
Ona će za za rekonstrukciju i nadogradnju video nadzora dobiti 1,28 miliona KM bez PDV-a, što je za oko 2.000 KM manje od procijenjene vrijednosti nabavke.
Ova firma je ujedno bila i jedini ponuđač koji je dostavio ponudu.
U UIO su ranije za CAPITAL rekli da je riječ o nabavci video nadzora za granične prelaze na kojima video nadzor još ne postoji.
Podsjećamo, banjalučki „Prointer ITSS“ i „Agencija Kamir“ iz Širokog Brijega dobili su 2019. godine 2,5 miliona KM za uspostavljanje sistema video nadzora na graničnim prelazima u BiH.
Međutim, dvije godine nakon isteka garancije, veliki broj kamera je u kvaru, a Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) BiH je iz budžeta tražila čak 4,5 miliona KM za njihovo održavanje.
CAPITAL: M. Lj.
Tagovi: granicni prelaziuiovideo nadzor
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]