Capital.ba

“Epl” će i dalje zarađivati 40 milijardi godišnje

19.02.2018. / 15:20

NJUJORK, Prodaja ajfona donosi kompaniji “Epl” ogromnu zaradu, ali se tehnološki gigant obezbjedio i u slučaju da taj posao propadne. 

Čak i da “Epl” više nikada ne proda nijedan ajfon i počne da se oslanja samo na prodaju usluga, kompanija bi zarađivala 30-40 milijardi dolara godišnje samo zahvaljujući čuvanju fotografija na iCloud-u.

Eplove uređaje danas koristi 1,3 milijardi ljudi, a prije dvije godine ih je koristilo milijardu. To je 300 miliona novih klijenata, koji negde moraju da čuvaju svoje fotografije, video-snimke i aplikacije, piše “USA Today”.

Samim tim povećava se značaj drugog važnog sektora u kompaniji: sektora usluga. Apple Music, iTunes i iCloud već sada donose veći prihod nego prodaja hardvera.

– Zaradu ne donose pretplatnici na muziku i filmove, već dodaci za iCloud – objašnjava analitičar Patrik Murhed. Kod modela ajfona od 16 gigabajta samo operativni sistem zauzima četiri gigabajta.

Mnoge aplikacije takođe zauzimaju oko jedan gigabajt. Čak i kod sada već standardnih pametnih telefona od 32 gigabajta fotografije i snimci visoke rezolucije, aplikacije i memorija za poruke brzo popune kapacitet memorije.

Basic-iCloud-servis je besplatan, ali ima svega pet gigabajta memorije. “Epl” prodaje dodatnu memoriju od 50 gigabajta na iCloud-u za 99 centi mesečno.

Korisnici se brzo odlučuju za tu varijantu, jer troškovi na prvi pogled nisu veliki. Ko još želi da izgubi fotografije, selfije i smešne filmove sa posljednjeg ljetovanja? Naročito korisnici ajfona koji nemaju nikakva znanja iz oblasti tehnike već dvije nedjelje nakon što su kupili uređaj moraju da kupe dodatnu memoriju. Focus

 

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!