Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    „Lanaco“ preuzima „Prointerovu“ aplikaciju za cijene goriva 

    9. Jula 2025. — 10:31

    Sutra isplata penzija u Srpskoj

    8. Jula 2025. — 16:13

    Nepredviđeni radovi sve češća pojava na projektima u Banjaluci

    8. Jula 2025. — 14:14

    „Krajina osiguranje“ ide u dokapitalizaciju od 3,1 milion KM

    8. Jula 2025. — 13:17
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    “Elektroprivreda BiH” mora da kupi 400.000 tona uglja

    8. Jula 2025. — 10:43

    Cijena sirove nafte oko 67 dolara po barelu nakon odluke OPEK-a

    8. Jula 2025. — 08:59

    Potrošnja i proizvodnja uglja u Evropskoj uniji na istorijskom minimumu

    4. Jula 2025. — 13:22

    Kakve su šanse za napredovanje ekonomije u BiH?

    2. Jula 2025. — 15:18

    Poreski prihodi u Srpskoj veći od planiranih

    9. Jula 2025. — 08:17

    Vidović: Potpuno ostvaren rebalans budžeta za prošlu godinu

    9. Jula 2025. — 07:41

    Promet na Banjalučkoj berzi preko 1,5 miliona maraka

    8. Jula 2025. — 15:54

    „Krajina osiguranje“ ide u dokapitalizaciju od 3,1 milion KM

    8. Jula 2025. — 13:17

    Ko su najveći telekomunikacioni igrači na Balkanu

    4. Jula 2025. — 08:16

    Banjalučka firma isplaćuje dividendu akcionarima

    3. Jula 2025. — 08:16

    Jačanje evra ugrožava napore oko obuzdavanja inflacije

    2. Jula 2025. — 13:07

    SAD i Kina potpisale trgovinski sporazum

    27. Juna 2025. — 15:26

    SAD odrezala Srbiji carine od 35 odsto

    8. Jula 2025. — 09:20

    Tramp uvodi carine od 30 odsto na svu robu iz BiH

    8. Jula 2025. — 09:12

    Kada Lidl planira otvaranje prodavnica u BiH

    6. Jula 2025. — 11:10

    Na prijedorskoj pijaci ni trećina štandova nije popunjena

    3. Jula 2025. — 11:30

    Sve više radnika iz BiH odlazi na sezonski rad u Hrvatsku

    5. Jula 2025. — 14:31

    Španija prestigla Japan u BDP-u po stanovniku

    5. Jula 2025. — 11:55

    Srpsku za pet mjeseci posjetilo 186.698 turista

    3. Jula 2025. — 15:16

    Booking ide na sud zbog optužbi na podizanje cijena smještaja

    2. Jula 2025. — 16:58

    ECB: Evropska unija sve više trguje s autokratskim i diktatorskim režimima

    8. Jula 2025. — 16:46

    “Elektroprivreda BiH” mora da kupi 400.000 tona uglja

    8. Jula 2025. — 10:43

    Cijena sirove nafte oko 67 dolara po barelu nakon odluke OPEK-a

    8. Jula 2025. — 08:59

    Konačan kraj za “Top-Farm”: Firma ugašena, imovina prodata za sitniš

    7. Jula 2025. — 12:31
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Ovo voće košta 160 dolara po komadu

    6. Jula 2025. — 16:18

    Jednostavnim trikom možete značajno uštediti gorivo

    6. Jula 2025. — 09:03

    Direktoru agencije “Apriori” prva nagrada fotografskog takmičenja

    4. Jula 2025. — 14:07

    Gdje su najskuplje nekretnine na svijetu

    24. Juna 2025. — 15:54

    Amerika naplatila oko 100 milijardi dolara carina

    9. Jula 2025. — 10:04

    ECB: Evropska unija sve više trguje s autokratskim i diktatorskim režimima

    8. Jula 2025. — 16:46

    Pogledajte koje su najmanje korumpirane zemlje

    8. Jula 2025. — 13:45

    Berza tone zbog Trampovih carina, Tesla gubi milijarde

    8. Jula 2025. — 11:40
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Digitalni lijek za poslovanje poslije korona virusa

Digitalni lijek za poslovanje poslije korona virusa

Dragana EremijaDragana Eremija28. Maja 2020. — 12:241 komentar7 minuta čitanja

BANJALUKA – Globalna pandemija virusa korona pokazala je važnost onlajn poslovanja, ali je i ubrzala promjene tradicionalnih obrazaca kada je u pitanju pružanje usluga klijentima ili kupcima.

Iako kriza izazvana virusom korona tek uzima zamah, posljedice zaustavljanja ekonomija već se naziru. Svjetska trgovinska organizacija (STO) predviđa da će se promet robe na globalnom nivou u 2020. godini strmoglaviti za 32 odsto, ukazujući na to da će trgovina uslugama biti najdirektnije pogođena posljedica globalne pandemije.

Međutim, ne važi to baš za sve usluge, a ne mora da važi ni za svu robu. U STO ukazuju na to da je „procvjetala e-trgovina u uslugama koje mogu da budu ostvarene elektronskim putem“, uz dodatak da potražnja za njima naglo raste.

To pokazuje da veliki sistemi, poput banaka, osiguravajućih kuća, kompanija koje pružaju usluge drugim preduzećima ili pak državne uprave, moraju da se prilagođavaju i da ulažu u onlajn prodaju i pružanje podrške posjetiocima sajta. Ovim se obezbeđuju za nove talase pandemije, ali i ispunjavaju potrebe potrošača, jer 97 odsto njih smatra da je korisnički servis važan pri izboru brenda koji će koristiti.

Tu dolazimo do Liweby softvera, koji vam omogućava komunikaciju sa posjetiocima putem live chat-a, audio i video poziva, kao i zajedničke sesije (co-browsing) u kojima operater ima uvid u ekran, miš i ponašanje posetilaca, uz mogućnost da preuzimanjem funkcije miša dovede posetioca do tražene stranice ili informacije, kao i da mu pomogne prilikom ispunjavanja raznih formi. Prednost Liweby-a je u tome što, za razliku od nekih drugih softvera, nudi odgovore na sve probleme u vidu jednog rješenja.

Između ostalog, Liweby je jedini softver ove vrste u ovom delu Evrope koji je razvijen u Srbiji, u okruženju ljudi koji razumiju regionalno tržište i stvarne potrebe kompanija koje funkcionišu na ovom tržištu.

Kako uz Liweby povećavate produktivnost

Liweby je odgovor na pitanje kako da od sajta napravite najprofitabilniju prodavnicu ili najproduktivniju ekspozituru. Uz pomoć ovog rješenja možete posetiocu da pružite kompletnu informaciju o proizvodu ili usluzi za koju je zainteresovan, i to u momentu kada je za nju zainteresovan.

Ukoliko koristite Liweby, posetilac vašeg sajta jednim klikom dolazi do brze pomoći. Nakon što zatraži pomoć, operater prvo šalje poruku posjetiocu i provjerava zahtev klijenta, uz ostavljenu opciju da li posjetilac želi da uspostavi audio ili video poziv. Istovremeno, na posjetiocima je da odluče da li žele da aktiviraju mogućnost djeljenja ekrana i da operater preuzme kontrole tastature i miša od korisnika i da mu pomaže u navigaciji na sajtu ili prilikom ispunjavanja onlajn formulara.

Uz pomoć Liweby-a kontakt sa posjetiocima sajta se podiže na mnogo viši nivo i posjetilac ima iskustvo kao da je u vašoj prodavnici ili ekspozituri. To se postiže putem dopisivanja u zajedničkom, personalizovanom chat-u sa posjetiocem, zatim putem audio ili video poziva, a na pozitivno iskustvo utiču i zajedničke sesije u vidu co-browsinga.

Ono što je jako bitno jeste to da tokom trajanja audio/video poziva operater i posjetilac sve vrijeme ostaju na sajtu (oboje imaju uvid u aktivan sadržaj sajta), dok komunikacija traje u kontinuitetu bez ikakvih šumova, a sve mogućnosti koje nudi softver ostaju konstantno aktivirane i na raspolaganju.

„Ne čudi da u procesu prilagođavanja na ‘novu normalnost’ ekonomisti savjetuju veća ulaganja u onlajn prodavnice i ekspoziture. Podaci agencije Polaris pokazuju da je prodaja elektronskih uređaja, nameštaja, aparata za domaćinstvo u SAD porasla za 22 odsto, dok je prodaja finansijskih usluga zabilježila rast od 19 procenata. Ono što vas u tom okruženju razlikuje od drugih jeste kvalitetna podrška posjetiocima vaše onlajn prodavnice. Upravo zahvaljujući preusmjeravanju svojih savetnika iz zatvorenih prodavnica na digitalne platforme putem kojih mogu da komuniciraju sa potencijalnim kupcima, kompanija kozmetičkih proizvoda Lin Qingxuan uspela je da u Vuhanu ostvari 200 odsto veću prodaju u poređenju sa istim periodom prošle godine. Ovaj recept može da se primijeni na različite oblasti poslovanja, jer se ne radi o eskperimentisanju, nego o prilagođavanju novim potrebama tržišta, ali i novim navikama potrošača“, kažu u Liweby.

Liweby svojim pogodnostima otvara mogućnost da se efektnost na radu optimizuje. Ukoliko vaša kompanija ima fizičku prodavnicu ili ekspozituru, a istovremeno koristiti i Liweby softver, vaš zaposleni u momentima kada nema posjetilaca sa kojima mora da komunicira licem u licem, može da se uloguje na platformu i da potom preuzima klijente u digitalnom prostoru, kao da su ušetali u fizičku radnju ili ekspozituru.

Specifičnost Liweby-a u odnosu i na neka inostrana rešenja jeste sesija co-browsinga sa aktivnim audio/video pozivom. Co-browsing je najlakši način da riješite problem vaših klijenata, jer preuzimanjem kontrole operater može da obavi operacije u kojima se posetilac nije najbolje snalazio.

Analitika uz koju upoznajete klijente, ali i zaposlene

Oni koji implementiraju Liweby softver na svoj sajt, a to se može učiniti na svim uređajima i sistemima, dobiće jedan novi spektar i novu dimenziju upoznavanja sopstvenih klijenata, njihovih želja i na taj način će, pružanjem onoga što im je potrebno, steći veliku prednost u odnosu na konkurenciju.

То se postiže uz pomoć segmenta softvera koji smo nazvali „Live Progressive Analytics“. Zahvaljujući ovoj opciji operateru su u svakom trenutku dostupne informacije o trenutku kada je posjetilac stigao na sajt, kada je poslednji put bio aktivan na sajtu, vrijeme prve posjete sajtu, kao i poslednje, odakle dolazi, ali i sa koje platforme tj operativnog sistema i kojeg računara (desktop, tablet, telefon), ranije aktivnosti na vašem sajtu…

Bankarske transakcije od kuće

Banke koje koriste Liweby softver dobijaju mogućnost da transakcije i usluge u cijelosti obavljaju putem video identifikacionog poziva. Sve što je potrebno jeste da klijent ima kameru na svom računaru ili telefonu.

„Korišćenjem ove pogodnosti Liweby softvera banke pružaju mogućnost svojim klijentima da obave transakcije iz svog doma, dok putuju ili iz sopstvene kancelarije. Klijenti tako više nemaju potrebu da čekaju da se na ekranu u vašoj ekspozituri pojavi njihov broj, nego sve što mu je potrebno može da obavi odlaskom na sajt banke i započinjanjem razgovora sa operatorom, odnosno bankarom. Klijent se identifikuje tako što pokazuje lični dokument, nakon čega može da obavi transakciju ili pak da dobije neku drugu bankarsku uslugu, kao i da postane novi klijent banke. Na ovaj način dobijate vrlo efikasnu digitalnu filijalu, koja se može pokazati vrlo značajnom u svijetu u kojem ljudi žele da izbjegnu gužvu ili da jednostavno uštede sopstveno vrijeme“, poručuju u Liweby.

U svim oblastima zadovoljstvo raste kada se koriste live chat-ovi, a to je primjetno i u bankarskom i osiguravajućem sektoru, državnom sektoru, zdravstvu, telekomunikacijama, ritejlu… Ono najvažnije – 51 odsto korisnika će ostati sa vama ili će ponovo kupovati proizvod/uslugu od vas, ukoliko mu je ponuđena podrška u vidu live chat-a, navodi portal Kayako.

Nasuprot tome, svaki poslodavac zna koliko je važno da svi elementi sistema funkcionišu besprijekorno, kako bi se postizao željeni rezultat. Iz tog razlog Liweby kroz komandnu tablu (dashboard) za operatere vam pruža mogućnost i nadzor samih operatera i informacije o tome kada su onlajn, koje su sve razgovore vodili, spisak obavljenih audio/video poziva, co-browsing sesija, ali vam se ostavlja i mogućnost da se direktno uključite u neku od sesija koje su u toku i direktno posmatrate performanse zaposlenih, stvarajući prostor za napredovanje i unapređenje rada zaposlenih.

Osim „Live“ statistike, sam sistem pruža mogućnost za detaljnu analizu rada i ponašanja, kako zaposlenih, tako i posetilaca. „Liweby“ vam pruža statistiku izveštaja po svim raspoloživim parametrima. Značajni podaci koji se dobijaju kroz Liweby statistiku mogu da budu izvezeni u nekom od rasprostranjenih formata (PDF, XLS, XLSX). Naravno, brojke mogu da budu predstavljene uz grafike, kako bi korisnik mogao lakše da ih sagleda.

Kako do Liweby-a?

Oni koji već sada koriste softvere kao što je Liweby stiču značajnu prednost u odnosu na konkurenciju u svojoj branši, jer će digitalni kupci znati da cijene one koji im najviše štede vrijeme i pružaju najkvalitetniju onlajn uslugu.

Više o načinu funkcionisanja Liweby, detaljnim pogodnostima koje donosi njegova primjena, kome je sve namjenjen, možete pronaći i na zvaničnoj stranici softvera. Ukoliko želite da vam priredimo prezentaciju rada Liweby softvera i pružimo dodatne informacije o tome kako bi mogao da pomogne vašoj kompaniji da postane efikasnija i profitabilnija, možete nas kontaktirati na mejl: office@liweby.com ili na broj +38765/512-613

PR

e-trgovina liweby virus korona
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članak„Elektrokrajina“: Softver za daljinsko očitavanje biće „Dweltov“
Sljedeći članak Sarajevska berza: Promet svega 41.107 KM

Povezani članci

NOVOSTI 01 minuta čitanja

Kako spekulacije o izborima utiču na kriptovalute?

1 komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

  1. Direkt 30. Maja 2020. 19:42

    “Banke koje koriste Liweby softver dobijaju mogućnost da transakcije i usluge u cijelosti obavljaju putem video identifikacionog poziva. Sve što je potrebno jeste da klijent ima kameru na svom računaru ili telefonu.”

    Ovo je dobra stvar. Prošle godine preko Transferwise sam otvorio račun u Njemačkoj. Dobio sam račun za manje od pola sata, a formular sam popunio i slikao lični dokumenti za svega nekoliko minuta i sve to iz udobnosti svoje sobe.

    Nažalost, ništa od ovog uskoro kod nas, pošto zakon o elektronskom potpisu, koji bi regulisao elektronski potpis, video poziv itd. još nije usvojen u BiH, a dobro bi došao, za razvoj mobilnih banki i elektronske trgovine, kao i svih drugih elektronskih servisa.

    Odgovori
Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

„Lanaco“ preuzima „Prointerovu“ aplikaciju za cijene goriva 

9. Jula 2025. — 10:3101 minuta čitanja

BANJALUKA – Kompanija „Lanaco“ iz Banjaluke preuzeće održavanje aplikacije za praćenje cijena goriva u Republici Srpskoj, saznaje portal CAPITAL.

Sutra isplata penzija u Srpskoj

8. Jula 2025. — 16:13

Nepredviđeni radovi sve češća pojava na projektima u Banjaluci

8. Jula 2025. — 14:14

„Krajina osiguranje“ ide u dokapitalizaciju od 3,1 milion KM

8. Jula 2025. — 13:17

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti