Capital.ba

Blaga zima – pala prodaja guma

18.02.2015. / 10:43

gumeVAŠINGTON, Američki proizvođač auto guma Gudjir u posljednjem kvartalu prošle godine imao je pad prihoda od devet odsto uglavnom zbog slabije prodaje zimskih guma u Evropi.

U posmatranom tromjesečju prihodi od prodaje ovog vlasnika marki kao što su “danlop” ili “sava”, iznosili su 4,36 milijardi dolara, za razliku od 4,79 milijardi godinu ranije, prenio je Rojters.

Prema konzenzusu analitičara, u periodu oktobar-decembar 2014. očekivao se prihod od 4,37 milijardi dolara.

Neto profit ove grupacije iznosio je 2,13 milijardi dolara (prema 228 miliona u četvrtom kvartalu 2013) koji je obuhvatio vanredni dobitak od 2,2 milijarde dolara. Kada se isti isključi, profit po akciji Gudjira iznosio je 59 centi, za razliku od 84 centa godinu ranije, dok je konzenzus analitičara prognozirao 58 centi.

Grupacija je potvrdila da za tekuću godinu očekuje rast profita od 10 do 15 odsto u odnosu na 2014. godinu. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!