Capital.ba

Bisnode kampanja kreiranja pozitivnog poslovnog okruženja

21.03.2017. / 12:23

BANJALUKA, Kampanje kreiranja pozitivnog poslovnog okruženja u BiH je fokus Bisnodeovih promotivnih aktivnosti u 2017. godini.

Kampanja će aktuelizirati značaj upravljanja kvalitetnim poslovnim podacima koji pokreću profitabilnost privrede, promociju privrede BiH kroz isticanje kvalitetnih kompanija, povezivanje privrednika u zemlji i inostranstvu kao i aktivnosti unaprjeđivanje veza javne uprave i privrede.

I ove godine Bisnode BH aktuelizira poslovne teme vezane za važnost upravljanja kvalitetnim poslovnim podacima koji pokreću profitabilnost privrede. Vjerujemo da su ovo ideje i teme koje mogu uticati na svijest privrednika prema kreiranju pozitivnog poslovnog okruženja u kojem će se kompanije moći uspješno razvijati i rasti.

Bisnode BH će i ove godine nastaviti sa promocijom privrede Bosne i Hercegovine kroz promociju kvalitetnih bh. kompanija. Ni jedan poslovni uspjeh nije suviše mali da ne bi trebao biti primjer za druge, niti je ijedna kompanija suviše velika da ne treba ulagati u svoj dalji razvoj. Pri tome, i jedni i drugi mogu značajno uticati na poslovno okruženje u kojem će poslovati, uz zahtjev za punu podršku nadležnih institucija. Bosna i Hercegovina ima uspješne kompanije po svim evropskim mjerilima i o tome treba stalno govoriti.

Jedna od najznačajnijih stavki kampanje kreiranja pozitivnog poslovnog okruženja je povezivanja javne uprave sa privredom. Želja nam je biti jedan od učesnika procesa koji će osnažiti i unijeti novi kvalitet u ovaj odnos, kao osnovu za razvoj privrede, na način da se razumiju obostrane potrebe, nadopunjuju se i uzajamno razvijaju na putu ka zajedničkom cilju: osnaživanju privrede kroz lokalni do regionalnog karaktera.

Analiza privrede regija BiH

Zahvaljujući bazi podataka o bh. kompanijama Bisnode je napravio analizu stanja u privredi BiH i odabrao 6 regija u kojima planirala napraviti detaljniju analizu privrede i promociju kvalitetnih kompanija s ciljem kreiranja pozitivnog poslovnog okruženja.  Prva regija koju planiramo analizirati je Hercegovina – aktivnosti smo počeli sa učešćem »Večeri s gospodarstvenicima« u Širokom Brijegu, gdje smo predstavili analizu privrede Širokog Brijega, nastavljamo sa suradnjom sa vladom ZHŽ a slijedi poslovni susret u Mostaru 23. 03. 2017.

Koliko kompanija je registrovano u regiji, a koje zaista rade? Koliko zaposlenih imaju i koji su prihodi koje kompanije u regiji ostvaruju? Koja je privredna grana najprofitabilnija a u kojoj još ima prostora za ulaganje? Kakvo je stanje po kantonima/županijama a kakvo po općinama? Ovo se samo neka od pitanja na koja će Bisnode analiza privrede u regiji odgovoriti, pokazujući realno stanje u regiji i sve uspjehe njenih privrednika.

Povezivanju javnog sektora sa privrednicima

Usljed potrebe povezivanja javne uprave sa privrednicima, a na temelju Boniteti.com kreirali smo izvještaje koji omogućavaju da odgovarajuće institucije u svakom trenutku vladaju značajnim informacijama za lakše donošenje odluka za unaprjeđivanje rada privrede, počevši od općina, poput pronalaženja novih načina za privlačenje investitora ili kreiranje kvalitetnijeg poslovnog okruženja. Ovakvi izvještaj su i način da se relevantnim podacima pokaže napredak privrede zadnjih godina. Želja nam je biti jedan od učesnika procesa koji će osnažiti i unijeti novi kvalitet u odnos javne uprave i privrednika, kao osnovu za razvoj privrede, na način da se razumiju obostrane potrebe, nadopunjuju se i uzajamno razvijaju na putu ka zajedničkom cilju: osnaživanju privrede kroz lokalni do regionalnog karaktera.

Aktualiziranje teme korištenja modernih analitičkih alata za kontrolu biznisa i unaprjeđenja poslovanja

Moderno doba iziskuje i moderne alate za rad koje menadžmentu kompanija koristi u donošenju dobrih poslovnih odluka koje unaprjeđuju poslovanje. Profesionalni pristup procjeni kvaliteta poslovnih partnera predstavlja izuzetno korisnu informaciju za donošenje odluka koje znače napredak ili prestanak rada preduzeća. Ko su kompanije sa kojima radimo, vrijedi li započeti poslovni odnos ili će vas ova odluka koštati biznisa? Kako pronaći nove kupce ili dobavljače u zemlji i inostranstvu, kako provjeriti i njih i konkurenciju? Bisnode ima odgovore.

Umrežavanje i povezivanje privrednika u zemlji i inostranstvu

Povezati privrednike na domaćem i međunarodnom tržištu, radi novih kontakata, koji će rezultirati novim poslovima dugoročan cilj svake dobre kompanije koja želi razvijati poslovanje a time i Bisnodea. Svaki poslovni susret koji organizujemo prilika je da se susretnu i povežu potencijalni poslovni partneri. Posebno uspješno povezivanje je i Bisnode Speed Networking, brz, zabavan i optimalan način upoznavanja novih poslovnih partnera, koji rezultira sa 33% uspjehom.

Bisnode poslovni susret u Mostaru dio je kampanje kreiranja pozitivnog poslovnog okruženja, i prilika da predstavimo stanje u privredi hercegovačke regije kao i ciljeve kampanje. Svakako su svi dobrodošli!

Teme koje će biti zastupljenje na susretima privrednika u Hercegovini su: stanje privrede u Hercegovačkoj regiji, izvor finansiranja biznisa, Bisnode Speed Networking, kao i dodjela Bisnode sertifikata bonitetne izvrsnosti.

Direktorica Bisnoda BH Špela Ređko i savjetnik Ministarstva razvoja, privrede i preduzetništva FBiH Jozo Bejić predvodiće poslovni susret privrednika u Hercegovačkoj regiji koji će se održati u Mostaru 23. marta 2017. godine.

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!