Capital.ba

Bing.com – Pomoć pri odlučivanju (Microsoft-ov novi brend)

28.05.2009. / 20:56

microsoft1Microsoft je najavio novu verziju svog pretraživača  i pokušaće da kreira svoj novi brand, “Bing” objavljeno je na  D7 konferenciji na održanoj 28. maja. 


Da bi napravio razliku od običnog pretraživača, Microsoft je svoj novi brend nazvao “decision engine” tj. internet sajt koji će Vam pomoći pri odlučivanju. U Microsoftu smatraju da su korisnici internet pretraživača prevazišli opciju “traži” i da im je potrebna pomoć pri donošenju boljih odluka.

Microsoft će lansirati Bing narednih dana, dok se lansiranje za cijeli svijet očekuje do 3. juna. Microsoft planira potrošiti negdje između 80 miliona dolara i 100 miliona dolara za oglašavanje Bing-a, koje će voditi agencija JWT.  (JWT je ista agencija koja je prošle godine osvojila ponudu da pomogne pokušati spasiti Microsoft's “People Ready” kampanju za poslovni softver.)

Microsoft se odlučio za ovaj korak, jer njegov pretraživač Live.com beleži pad u udiu tržišta internet pretraživača, tako da se sada nalaze ispod 8% ukupnog korištenja internet pretraživača, dok u isto vrijeme Google i dalje povećava sovj udio sa preko 60%.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!