Capital.ba

Banjalučki LANACO kreira digitalna rješenja za njemačku automobilsku industriju

17.05.2019. / 8:00

Kompanija MHP je dio Porsche grupacije koja svoje poslovanje ostvaruje na globalnom tržištu u segmentu konsaltinga u informacionim tehnologijama i najvišem nivou ekspertize u automobilskoj industriji.

Osim poznatih brendova Porsche Grupe u oblasti automobilske industrije: Porsche, Audi, Volkswagen, Seat, Bentley, MHP ima više od 300 partnera kojima pruža najviši nivo IT podrške.

Na IT tržištu, MHP ostvaruje najviši nivo partnerstva sa kompanijama SAP, Oracle i IBM. Preko dvije trećine najvećih svjetskih dobavljača automobilske industrije koriste njihova rješenja i usluge.

Ekonomski značaj i tržišnu vrijednost digitalne transformacije u automobilskoj industriji na globalnom nivou najbolje su konstatovali eksperti Svjetskog ekonomskog foruma procjenjujući da će direktni potencijal dostići iznos od 670 milijardi, a indireketni uticaj koji će se manifestovati kroz integrisani potencijal drugih industrijskih grana ovom iznosu, dodati još 3,1 triliona dolara.

“Izuzetno smo počastvovani odlukom kompanije MHP, dijelom Porsche grupe, da sa LANACO-m uspostavi saradnju koja će biti realizovana kroz zajednički razvoj softverskih rješenja namijenjenih najpoznatijim brendovima globalne automobilske industrije. U ovom trenutku razmatramo projekte koji trebaju da donesu digitalni skok i izmjene današnje poimanje automobila, ali i čitave industrije. Želja nam je da na pravi način prezentujemo svijetu nivo ekspertize i menadžmenta koji dolazi sa ovih prostora, a što može imati pozitivan uticaj na spremnost drugih kompanija sa razvijenih tržišta za ulaganje u druge domaće kompanije. Na kraju, želio bih da se na simboličan način osvrnem na momenat potpisivanja ovog Ugovora prisjećajući se, da se i ikona Volkswagen brenda, čuveni automobil Golf, proizvodio na ovim prostorima. Ovo je na neki način digitalni nastavak te priče”, izjavio je Dragan Ninić, Menadžer sektora za razvoj poslovanja kompanije LANACO.

LANACO je od juče sastavni dio ekosistema kompanije MHP i ima priliku da kreiranjem naprednih softverskih rješenja, te pružanjem inovativnih servisa direktno utiče na razvoj globalne automobilske industrije.

“Kada smo prvi put došli u Banju Luku i posjetili kompaniju LANACO, oduševila nas je stručnost, znanje i izvrsnost sa kojom smo se susreli. Bilo nam je odmah jasno da mi sa ovom kompanijom moramo uspostaviti partnerstvo. MHP je kompanija koja polaže pažnju na dva segmenta vrijednost, a to su izvrsnost i partnerstvo. Obje ove vrijednosti su pomogle MHP da se izgradi, te smo upravo njih i prepoznali u toku pregovora i upoznavanja sa kompanijom LANACO. Danas su MHP i LANACO u mogućnosti da kreiraju novu vrijednost u automobilskoj industriji kroz rad na izazovnim projektima baziranih na najsavremenijim tehnologijama koje će biti globalno dostupne. Svakako, ovakva saradnja u domenu ima direktan uticaj na rast konkurentnosti domaće industrije i kreiranje jednog novog znanja najviše vrijednosti”, poručio je Bernd-Otto Hörmann, izvršni direktor kompanije MHP.  Klix.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Banjalučki LANACO kreira digitalna rješenja za njemačku automobilsku industriju

    1. Bili

      Bilo je to u nekoj zemlji na brdovitom balkanu.Čudo neviđeno.Tamo negdje 2012 ljeta gospodnjeg uložen je državni kapital stanovnika, te male zemlje na brdovitom balkanu,u proizvodnju novog brenda, automobila,kedija.Čudo neviđeno.Odluči vladar te male zemlje na brdovitom Balkanu,odrješi tuđu kesu i dade pare zvane konvertibilna marka da se napravi novi brend zvani automobil.U velikom strahu neki narodi koji su se zvali Nijemci,sa nekim tada zvanim autom Mercedes,BMW,Audi,tamo neki mali narod zvani Japanci,mali tjelom bogati mozgom,Italijani,Korejanci,i još neki tada postojeći narodi,vrjedni,pametni i bogati koji su živjeli na tada nama mrskom zapadu,krenuše svom silom i raspoloživim sredstvima da unište to novo,tada,tehnološko čudo,male zemlje na brdovitom balkanu,A bilo je tako dobro, i žuto.Da,da žuto…vjerovali ili ne.Tada taj vladar,te zemlje,na tom brdovitom Balkanu odluči da sakrije to malo tehnološko čudo,dok ne napravi novo tehnološko čudo,vojno,da zbrišemo te nama mrske,vrjedne i pametne,Njemce,Amerikance,Japance,i ostale, te što prave tada kako zvaše taj Mercedese i BMW…Veliki vladar male zemlje na brdovitom Balkanu prefarba molo žuto, a mrda se,i napravi oklopnog zmaja koji bljuje vatru,i nazva ga DESPOT.Ni manje ni više nego ime tamo nekog vladara tog slavnog naroda.Da su mene pitali ja bi ga nazvao MARKO KRALJEVIĆ,ILI ŠARAC.
      OVO DOLE ŠTO JA NAPISAH,ISTO JE KAO I OVO GORE ŠTO VI NAPISASTE.

    2. Code

      Izgleda da nema vise lakih para za Lanako, preko tendera za budzetske institucije za “virtuelno odrzavanje” softvera jer se pojavio jaci igrac, pa ce morati stvarno nesto da rade.

    3. Direkt

      Code, otjerao ih Dodikov Prointer. Sjasi kurta da uzjasi Murta.