Capital.ba

“Banja Vrućica” dobila sertifikat ISO 9001:2015: Gostima još kvalitetnija usluga

30.11.2017. / 7:30

TESLIĆ, Još jedna potvrda kvaliteta usluga i načina poslovanja “Banje Vrućice” stigla je u obliku sertifikata ISO 9001:2015. 

"Banja Vrućica" dobila sertifikat ISO 9001:2015: Gostima još kvalitetnija usluga

Ovaj zdravstveno-turistički kompleks sistem upravljanja kvalitetom uveo je 11. novembra 2014. godine, kada je i dobio prvi sertifikat ISO 9001:2008.

U “Banji Vrućici” kažu da je navedeni sistem uspješno primijenjen i redovno provjeravan kako bi svi zahtjevi navedene norme bili ispunjeni.

“Nakon završetka prvog sertifikacijskog ciklusa i vidljivog poboljšanja kvaliteta pružanih usluga te zadovoljstva korisnika uslijedila je i tranzicija na novu reviziju norme ISO 9001:2015, gdje se organizacija morala uskladiti s novim zahtjevima”, pojašnjavaju iz ZTC “Banja Vrućica”.

Kako su naveli, cilj im je bio unaprijediti način poslovanja i kvalitet usluga koje pružaju svojim gostima, a sve u skladu sa svjetski priznatim normama.

“Proces resertifikacije sistema upravljanja kvalitetom je uspješno završen dobijanjem sertifikata ISO 9001:2015 sa datumom početka resertifikacijskog ciklusa od 6. novembra 2017. godine. Na taj način je potvrđeno da ZTC ‘Banja Vrućica’ djelotvorno primjenjuje, održava i poboljšava sistem upravljanja i da uspostavlja i nadzire ključne performanse ciljeva do njihovog ostvarivanja”, naglasio je Aleksandar Radošević, generalni direktor ove kompanije.

Dobijanje ovog sertifikata u praksi znači da gosti “Banje Vrućice” sada dobijaju još kvalitetniju uslugu i da je sve zapravo usmjereno ka zadovoljstvu gosta.

Takođe, sve primjedbe gostiju se detaljno analiziraju i cijeli upravljački tim radi na tome da se svi postojeći nedostaci što prije uklone.

Predstavnici sertifikacijske kuće “Bureau Veritas” naglasili su da su vidljiva poboljšanja u pružanju usluga u proteklom periodu i da su gosti zadovoljni uslugama koje dobijaju u “Banji Vrućici”.

Sistem upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015 u predstojećem sertifikacijskom ciklusu doprinijeće da se organizacija rada i dalje poboljšava u pogledu kvalitetnog pružanja usluga i što većeg zadovoljstva korisnika. N.N/Nezavisne

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!