Capital.ba

Amerikanci na Dan zahvalnosti pazarili onlajn za 1,1 mlijardi dolara

26.11.2016. / 9:00

sad-kupovinaNJUJORK, Onlajn kupovine lovaca na rasprodaje u SAD tokom Dana zahvalnosti premašile su 1,0 milijardu dolara, što je za 14 odsto više nego godinu dana ranije, prema podacima Adobe Digital Indeksa, što znači da trend e-trgovine uzima sve više maha u odnosu na šoping u tradicionlnim radnjama.

Na početku prve sezone prazničnih kupovina od izbora Donald Trampa za predsednika 8. novembra, potrošači u SAD-u su “odriješili kese” i potrošili 1,15 milijardi dolara u kupovinama preko interneta u periodu između ponoći i 17,00 sati u četvrtak, pokazuju podaci Adobea, a prenosi agencija Rojters.

Tradicionalno poslije Dana zahvalnosti, odnosno na Crni petak, počinje sezona prazničnog šopinga u SAD, tokom koje trgovci nude ogromne popuste i zgrću profite.

Međutim, popularnost tradicionalnih prazničnih kupovina je u opadanju od pojave onlajn trgovine zbog popusta koje tokom cijele godine nude trgovci na internetu, uključujući diva u e-trgovini, kompaniju Amazon.

Prodavnice širom Amerike sada se otvaraju i na Dan zahvalnosti, koji je inače neradan, pošto trgovci nastoje da podstaknu prodaju u radnjama, pri čemu nude popuste nedeljama unapred kako bi prevazišli manju tražnju i jaku cjenovnu konkurenciju, navodi britanska agencija. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!