Capital.ba

Alibaba počinje s prodajom američkih proizvoda

25.07.2019. / 8:47

PEKING, Kineska kompanija za onlajn trgovinu Alibaba otvorila je svoja vrata američkim proizvodima na svojoj najstarijoj platformi Alibaba.com, piše BBC.

Kompanija od sada nudi alate američkim kompanijama koji omogućavaju takozvanu “business to business” prodaju putem platforme, u Sjedinjenim Američkim Državama i na globalnom planu.

Kompanija Alibaba, koja je tradicionalno usmjerena na Kinu, pohvalila se da ima 10 miliona aktivnih kupaca u više od 190 zemalja i regija.

Novi poslovni potez će im omogućiti da se takmiči s globalnim divovima onlajn trgovine poput Amazona.

Iz Alibabe su saopštili da će se američka kompanija Robinson Fresh 23. jula pridružiti platformi.

Saradnja na poslovnom planu uslijedila je nakon što je u martu potpisana “strateška saradnja” između Alibabe i američke kancelarije za isporuku kancelarijskih usluga.

Novi poslovni potez dolazi u vrijeme napetih odnosa između Sjedinjenih Američkih Država i Kine, koje su praktično u trgovinskom ratu od protekle godine. Bankar.me

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!