Capital.ba

Stop agresivnim reklamama

18.03.2013. / 7:34

stopBRISEL, Evropska komisija objavila je niz aktivnosti kojima želi da stane na put agresivnim reklamama u EU kao što su lažne “besplatne” ponude ili reklame koje namame kupca proizvodom koji ne postoji pa mu se ponudi skuplji.
Pet godina nakon što je stupila na snagu direktiva o nefer reklamiranju, Komisija je najavila da će ojačati propise kako bi povećala povjerenje građana u kupovinu u drugim članicama EU.
U prvom izvještaju o primjeni direktive koji je Komisija uputila Parlamentu i Savjetu ocjenjuje se da su članice kasnile u primjeni direktive i da ima još problema sa reklamama u sektoru putovanja, finansija ili nekretnina.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!