Capital.ba

Zuckerberg se interesovao za kineski Xiaomi

13.01.2015. / 12:37

Facebook_BEtaLONDON, Direktor Facebooka Mark Zuckerberg razmatrao je mogućnost investiranja u kinesku kompaniju za proizvodnju smarfona i tableta Xiaomi sa njenim izvršnim direktorom Lei Junom.

Pregovori su održani u oktobru 2014. godine tokom posjete Zuckerberga Pekingu kada se Xiaomi nalazio u procesu privlačenja finansijskih sredstava od 1,1 milijardu dolara, objavila je agencija Reuters pozivajući se na svoje izvore.

Šefovi kompanija razmatrali su politički i komercijalni efekat koji bi se ostvario ako bi Facebook kupio udio u Xiaomiju, čije poslovanje se procijenjuje na 45 milijardi dolara. Međutim, sporazum nije zaključen.

S jedne strane, Xiaomi je izrazio zabrinutost u pogledu toga kako bi investicije Facebooka mogle da se odraze na partnerstvo s internet korporacijom Google, čiji mobilni operativni sistem “android” je instaliran u smartfone kineske kompanije. S druge strane, zabrinjava činjenica da je Facebook blokiran u Kini od 2009. godine.

“Facebook želi da izađe na kinesko tržište, a Xiaomi stremi ka proširenju poslovanja van njega, tako da su oni svjesni važnosti zajedničkog rada”, citira Reuters jedan od svojih izvora.

U Facebooku i Xiaomiju su odbili da komentarišu ove navode. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!