Capital.ba

“Zlatibor voda” planira povećanje prodaje za 40 odsto

09.08.2008. / 8:15

ZLATIBOR, Plan prodaje “Zlatibor vode” je u prvih šest mjeseci ove godine premašen za petodsto, a očekuje se, kako su izjavili u toj firmi, dodatno proširenje asortimana i povećanje prodaje u cijeloj 2008., za čak 40 odsto u odnosu na 2007.
 “Zlatibor voda”, koja posluje u sastavu  subotičke “Simeks grupe”, u plasmanu gazirane i negazirane vode na tržištu  Srbije ima udio od tri odsto, što je trenutno sedma pozicija među domaćim proizvođačima.
 Naredne godine “Zlatibor voda” namjerava da se svrsta na peto mjesto među isporučiocima vode na srpsko tržište, izjavili su predstavnici kompanije.
 Rukovodstvo “Zlatiborske vode” smatra da su u pozicioniranju njihove kompanije na domaćem tržištu već napravili zavidan rezultat s obzirom da firma postoji tek dvije godine i da je u plasmanu vode, u Srbiji, konkrencija “ubjedljivo najjača.”
 U odnosu na cijelu Srbiju učešće “Zlatibor vode” najveće je u Vojvodini gde zauzima pet odsto tamošnjeg tržišta voda.
 Osim svog standardnog asortimana gazirane i negazirane “Zlatibor vode” u pakovanjima od četvrt (0,25l), pola litre, tri četvrt (0,75) i dvije litre, kao i negazirane vode od šest litara, koja je ujedno i najprodavaniji artikal (5+1 litar gratis), u junu su proširili asortiman sa dva sezonska proizvoda.
 Radi se o pakovanjima od pet plus jedna litra besplatne (gratis) gazirane i negazirane “Zlatibor vode”, a u planu je i dodatno proširenje ponude.
 Na inostrano tržište kompanija je plasirala novi brend pod nazivom “Stork voda” i to u pakovanjima od pola i dva litra, gazirane i negazirane vode.
  “Simeks grupa” je na Zlatiboru, na izvoru u Gostilju, 2006. godine otvorila ovu fabriku za punjenje vode, investirajući u podizanje tog pogona 10 miliona evra i zaposlivši oko sto ljudi.
 U fabrici “Zlatibor vode”, koja posluje pod sloganom “voda koja diše”, kapacitet punjenja je 10.000 litara vode na sat, a specifičan postupak flaširanja omogućava održavanje njenog prirodnog sastava, ističu u toj kompaniji.
 Prilikom proizvodnje “Zlatibor vode”, koja je oligomineralna, odnosno slabomineralna voda koja sadrži malu količinu rastvorenih mineralnih materija koje ne opterećuju organizam, posebno se vodi računa o zaštiti čovjekove okoline.
 Ova voda po balneološkoj klasifikaciji pripada grupi kalcijum – magnezijum hidrokarbonatnih negaziranih voda, uz nizak sadržaj natrijuma, koji je manji u poređenju sa svim drugim prirodnim vodama u ovom dijelu Evrope. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!