Capital.ba

Za praznike će potrošiti najviše od 2011. godine

11.11.2018. / 15:58

VAŠINGTON, Promet u američkim maloprodajnim objektima će tokom božićnih praznika, prvi put u ovoj godini, premašiti cifru od 1.000 milijardi dolara.

Ova cifra će se premašiti “na krilima” niske nezaposlenosti, solidnog rasta primanja i većeg povjerenja potrošača, prema istraživanju kompanije eMarketer.

Ukupan promet u maloprodajnim objektima u SAD dostići će cifru od 1.002 milijarde dolara tokom prazničnog perioda, koji će ove godine trajati od 1. novembra do 31. decembra, poručuju iz kompanije eMarketer.

“To je gotovo za šest odsto veći promet nego prošle godine, što predstavlja “najsnažniji rast od 2011. godine”, saopšteno je iz te istraživačke kompanije, a prenosi CNBC.

“Dok će e-trgovina nastaviti da bilježi snažan dvocifreni rast, fizičke prodavnice bi posebno trebalo da budu svijetla tačka ove praznične sezone”, smatra Endru Lipsman, analitičar eMarketera. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!