Capital.ba

Za bolji imidž Balkana 20 miliona evra

25.03.2013. / 7:35

euBRISEL, Evropska unija planira da uloži 20 miliona evra na marketinške kampanje za poboljšanje imidža balkanskih zemalja koje žele da se pridruže Uniji. U tu sumu uključeno je i milion i po evra za promovisanje Hrvatske, koja će od 1. jula postati 28. članica Unije.
Njemački evroposlanik i izvjestilac za Hrvatsku Bernd Poselt rekao je da proširenje kao tema nije popularno u EU, ali da Hrvatska ipak uživa ugled kao i druge zemlje članice EU.
“Ovdje u Bavarskoj svako selo ima restoran i crkvu. Hrvati imaju reputaciju, ne samo najboljih kuvara nego i najboljih sveštenika”, kaže Poselt.
Postoje ipak i kritike. Direktorka hrvatskog “Jadranskog instituta za javnu politiku” Nataša Srdoč kaže da je u Hrvatskoj pokrenuta javna kampanja, iako se zemlja nije bavila korupcijom.
“Presuda Ivi Sanaderu samo je mali udarac ogromnoj korupciji u Hrvatskoj”, rekla je Srdočeva.
Jedan od autora studije “Bremena Evropske unije” Filip Lerulf smatra pak da je ulaganje u poboljšanje imidža zapadnog Balkana zapravo bacanje novca.
“Ono što Evropska komisija zove ‘predrasude’ zapravo je legitimno protivljenje proširenju Evropske unije”, rekao je Lerulf.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!