ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Vrančić: Trgovac i potrošač da budu ravnopravni

Objavljeno u TRGOVINA

trgovinaBANJALUKA, Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske ima za cilj da trgovca i potrošača dovede u ravnopravan položaj, rekao je rukovodilac Odsjeka za potrošače u resornom ministarstvu Braco Vrančić.

Prije okruglog stola organizovanog povodom 15. marta – Svjetskog dana prava potrošača, Vrančić je rekao novinarima u Banjaluci da je samo obaviješten potrošač siguran i zaštićen.

On je istakao da je Republika Srpska jedina u regionu uvela knjigu reklamacija, koju svaki trgovac mora da ima u svom objektu.

Vrančić je rekao da resorno ministarstvo podržava akivnosti udruženja koja rade na zaštiti potrošača u Srpskoj i da je za njihov rad u proteklih pet godina izdvojilo 550.000 KM.

“Ministarstvo je zadovoljno radom udruženja, jer su oni prvi nosilac u zaštiti potrošača i pružaju im savjete, a mogu ih zastupati u sporovima”, dodao je Vrančić.

On je poručio potrošačima da uvijek upute pisani prigovor trgovcu u slučaju nedostatka na proizvodu ili loše usluge.

Predsjednik Udruženja potrošača “Zvono” iz Bijeljine Marko Maksimović rekao je da se iz godine u godinu smanjuje broj prigovora potrošača, te da se najčešće odnose na tehničku robu.

On je dodao da se prigovori najčešće rješavaju dogovorom, uz savjete Udruženja i obavezan račun i garanciju.

Maksimović je upozorio da je roba na akciji često “problematična”.

Okruglom stolu prisustvuju predstavnici udruženja potrošača iz Banjaluke, Bijeljine, Prijedora, Trebinja, Doboja, Dervente i Šekovića.  Srna

Ključne riječi:  , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+