ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Veliki trgovački lanci najčešći izbor potrošača

Objavljeno u TRGOVINA

marketPRIJEDOR, Veliki trgovački lanci najčešći su izbor potrošača prilikom kupovine svakodnevnih životnih namirnica, pokazali su rezultati istraživanja Udruženja za zaštitu potrošača “DON” Prijedor, obavljenom na uzorku od 1.000 stanovnika grada na Sani.

Istraživanje je bilo usmjereno na zadovoljstvo potrošača uslugama u trgovinama, a veliki trgovački lanci dominiraju zbog toga što objedinjuju povoljne cijene, veliki asortiman robe i mogućnosti kupovine na rate.

“Iako je visina cijena jako bitna za potrošače, kvalitet robe je, ipak, odlučujući, pa se većina prilikom kupovine odjeće odlučuje za kupovinu brendirane garderobe i obuće”, navodi se u rezultatima istraživanja.

Oblasti istraživanja bile su prehrana, higijena, odjeća, obuća i tehnička roba, a ponuđeni odgovori obuhvatali su 55 trgovina.

“Blizina određene trgovačke radnje, asortiman robe ili ljubaznost trgovaca, takođe, utiču na današnjeg potrošača”, navodi se u istraživanju.

Tehnička roba nabavlja se u specijalizovanim trgovačkim radnjama, dok u kupovini uopšte znatnu zastupljnost imaju kineske radnje i robne pijace.

Uzorak ispitanika obuhvatio je 66 odsto žena i 34 odsto muškaraca, sa dominantnih 73 odsto ispitanika životne dobi od 25 do 45 godina. Srna

Ključne riječi:  , , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+