Capital.ba

Vegeta najjači regionalni brend

10.12.2012. / 15:14

SARAJEVO, Vegeta je najjači regionalni brend na tržištu bivše SFRJ, rezultat je istraživanja PGM (Product Group Manager) o jačini robnih marki na tržištu.

“Izuzetno smo ponosni što je Vegeta od potrošača širom regiona prepoznata kao brend kojem vjeruju, i što je u odnosu na prošlu godinu napravila skok od čak dvije pozicije”, izjavio je direktor Podravke u BiH, Milan Šarlija.

U ukupnom poretku, Vegeta je zauzela visoko treće mjesto, a ispred nje se nalaze dva globalna brenda – Milka i Koka kola (Coca Cola), navodi se u saopštenju.

U istraživanju koje je sprovela kompanija Valikon (Valicon), snaga brendova je izračunata na osnovu prepoznatljivosti, iskustva i korišćenja od strane potrošača, a brend je definisan kao potrošački brend koji se koristi za proizvod unutar pojedinačne kategorije.

Na području sa otprilike 22 miliona stanovnika, koje obuhvata Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju, visoko rangirani regionalni brendovi su, između ostalih, slovenačka Paloma, hrvatska Ce-de-vita, a od svjetskih – Nivea, Neskafa i Fanta.

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!