Uspješna turistička sezona u Hrvatskoj bez većih efekata na privredu
09.08.2012. / 14:00
ZAGREB, Izuzetno uspješna ovogodišnja turistička sezona u Hrvatskoj koja je praćena rastom prihoda, broja dolazaka i noćenja gostiju, ipak neće imati neki veliki učinak na opštu privrednu situaciju u zemlji, smatraju pojedini ekonomski analitičari.
Željko Lovrinčević smatra da su dobre turističke brojke svakako pozitivne za privredu, ali da je veliko pitanje u kojoj mjeri zbog brojnih objektivnih faktora.
Lovrinčević je istakao da je stavljanje naglaska samo na prihode, dolaske i noćenja odavno zastarjela metoda mjerenja uspješnosti turističke sezone, dok Ante Babić ocjenjuje da se u medijima malo govori o rashodima i troškovima turističkih preduzeća ili o kratkoj sezoni, piše “Novi list”.
Glavni ekonomista Splitske banke Zdeslav Šantić upozorava da se ne može očekivati neki veći uticaj pozitivnih trendova u turizmu na rast bruto društvenog proizvoda ili smanjenje deficita.
Tagovi: ante babichrvatskaturisticka sezonazdeslav santiczeljko lovrincevic
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]