Capital.ba

Ubrzan pad prodaje Barbika na 21 odsto

17.10.2014. / 6:45

barbikaEL SEGUNDO, Prodaja lutaka “Barbi” u trećem tromjesečju ove godine smanjena je 21 odsto na godišnjem nivou i tako znatno ubrazala pad u odnosu na drugo tromjesečje kad je prodato 15 odsto manje nego u istom periodu 2013. godine.

Kako je saopštio proizvođač igračaka Matel, ukupna prodaja njegovih brendova za djevojčice i dječake (Girls & Boys Brands) od jula do septembra je smanjena 11 odsto, na 1,32 milijarde dolara, prenio je Tas.

Prodaja drugih brendova igračaka za djevojčice Matel povećana je jedan odsto, uglavnom zahvaljujući “Dizni princezi” i lutkama serije “Ever After High”, dok su lutke “Monster High” pretrpjele pad.

Prodaja Matela pada četvrto tromjesečje za redom i u tom periodu smanjena je ukupno osam odsto, na 2,02 milijarde dolara. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!