Capital.ba

Ubijedite kupca da kupi proizvod

18.12.2012. / 6:40

NJUJORK, Uprkos činjenici da je na tržištu i u oblasti trgovine bilo kojom vrstom robe prisutna jaka konkurencija, postoje određeni načini da kupca ubjedite da kupi određeni proizvod.

 

Na prvom mjestu, važno je da u komunikaciji sa kupcem budete ljubazni. To podrazumijeva granicu u kojoj nećete svojim pristupom zvučati suviše suzdržano ili arogantno čime bi ste kupca odbili, ali ni suviše opširno ili napadno, čime biste ga opet odbili.

Dakle potrebno je da budete pristupačni i dostupni, spremni da date odgovor na svako pitanje koje vam kupac o proizvodu postavi i da ga ukoliko nešto o proizvodu ne zna o tome sami informišete, naglašavajući ono što se izdvaja kao najbolja karakteristika proizvoda.

To može biti porijeklo proizvoda, kotiranje proizvođača proizvoda na tržištu, materijal ili funkcija proizvoda.

Ukoliko je moguće da funkciju proizvoda demonstrirate kupcu i to uradite. Upoznajte ga sa radom i načinom korišćenja svih funkcija proizvoda.

Ukoliko se radi o vrsti proizvoda koji je moguće da kupac proba i to mu dozvolite ili prvi ponudite.

Ono što takođe može doprinijeti odluci kupca da kupi proizvod, jeste i to ukoliko mu vi kao prodavac kažete da ste vi imali ili imate ličnog iskustva sa korišćenjem tog proizvoda i da ste zadovoljni njim.

Ukoliko se kupac ipak, ni uz sav vaš trud ne odluči da kupi proizvod, i dalje u komunikaciji sa njim ostanite jednako ljubazni jer bi u protivnom mogli da ga odbijete i od neke buduće kupovine za koju bi moglo biti prilike, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!