U ponudi personalizovane usluge
27.10.2015. / 10:55
BANJALUKA, Kompanija “M:tel” u ponudi ima novu uslugu “Moj M:tel” koja korisnicima pruža mogućnost da potpuno sigurno pristupe određenim personalizovanim uslugama bez obzira gdje se nalazili.
“Za pristup posebnim personalizovanim uslugama kompanije ‘M:tel’ potrebno je posjetiti najbliže prodajno mjesto ili portal ‘Moj M:tel’ i preuzeti svoj lični identifikacioni broj – LIB”, saopšteno je iz ove kompanije.
Uz pomoć ličnog identifikacionog broja koji se dobije za korištenje usluge može se pristupiti onlajn svim svojim računima i detaljnom ispisu odlaznih poziva za sve račune, imati uvid u trenutnu potrošnju za postpejd usluge mobilne telefonije, uključiti ili isključiti određene usluge i dobijati račune putem elektronske pošte.
Osim toga, ukoliko korisnik ima svoj LIB, kao fizičko lice može dopunjavati pripejd mobilni račun putem svog fiksnog telefona i biti korisnik svih “M:tel” usluga čiji je pristup moguć isključivo putem LIB-a.
LIB je dostupan svim privatnim i poslovnim korisnicima bilo da koriste usluge fiksne i mobilne telefonije, interneta ili uslugu Open paketa.
Zahtjev za dobijanje LIB-a može se podnijeti na najbližem “M:tel” prodajnom mjestu ili putem portala “Moj M:tel”. Usluga je besplatna.
Tagovi: m:telmoj mtelpersonalizovane uslugeponuda
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]