Capital.ba

U online oglašavanje uloženo 36,2 milijarde evra

13.05.2016. / 8:00

onlineLONDON, IAB Europe objavio je na Godišnjoj Interact konferenciji kako je online oglašavanje poraslo za 13,1 odsto, te da je u njega uloženo 36,2 milijardi evra u prošloj godini. Online oglašavanje nadmašilo je TV oglašavanje koje je zaradilo 33,3 milijarde evra u Evropi.

Istraživanje AdEx Benchmarka otkrilo je kako su svi učesnici online marketing tržišta zabilježili rast, a 20 ih je zabilježilo rast od dvije cifre u drugoj godini učešća. Mobilni i video formati nastavljaju snažno rasti.

“Ovi rezultati potvrđuju vodeću poziciju za digitalno oglašavanje u evropskom medijskom prostoru. S obzirom na sve veći doprinos digitalnog oglašavanja na privredu i njegovu ulogu u isporuci digitalnih sadržaja i usluga moramo nastaviti poticati evropsku inovaciju i osnažiti naše firme da se takmiče širom svijeta”, rekao je Townsend Feehan, direktor IAB Europe.

Istraživanje IAB Europe AdEx Benchmarka razdvaja tržište online oglašivanja u tri segmenta: displej, pretraga i oglasnik, te katalog. Rast ovih formata online oglašavanja dešava se zahvaljujući promjeni u korištenju uređaja i promjeni obrazaca potrošnje.

Mobiteli i video nastavljaju biti ključni pokretači rasta u evropskom tržištu online oglašavanja, a to je postalo očito kada pogledate napredne mobilne ekonomije koje su blizu 50 odsto online oglašavanja prebacile na mobitele. Porat online oglašavanja putem mobilnih displeja zabilježilo je rast od 60,5 odsto u odnosu na 2014. godinu. Klix.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!