Capital.ba

U Francuskoj pod jelkom domaći proizvodi

27.12.2012. / 7:55

PARIZ, Većina Francuza, njih 55 odsto, sklonije je kupovini domaćih proizvoda za božićne poklone.

 

 

No, značajan broj kupaca u Francuskoj smatra da je trebalo da artikli budu jeftiniji i jasnije izloženi u prodavnicama, pokazala je anketa koju je uradio “OpinionVej”.
Prema ovom istraživanju na reprezentativnom uzorku od 1.054 osobe, muškarci su u većem broju davali prednost proizvodima “made in France”, njih 58 odsto, u odnosu na žene (53 odsto), prenio je pariski dnevnik “Nuvel Observater”.
U kategoriji osoba starijih od 65 godina, njih 77 odsto je za božićni poklon biralo domaći proizvod. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!