Capital.ba

U februaru taktička pojeftinjenja u Hrvatskoj

11.02.2012. / 20:20

ZAGREB, Februar u odnosu na januar predstavlja mjesec kozmetičkih korekcija cijena i taktičkih pojeftinjenja u Hrvatskoj, a u poređenju sa februarom prošle godine lista trendova poskupljenja je gotovo dvostruko duža od liste trendova pojeftinjenja.

Poskupljenja se i dalje uglavnom odnose na osnovne životne namirnice, kao što su brašno, šećer, mlijeko, mliječni proizvodi, ulje, sirće, margarin, te proizvode za bebe i djecu, poput pelena, dječije hrane i kozmetike. Poskupjeli su artikli kafe, piva i kozmetike.

“Iz liste trendova pojeftinjenja možemo izdvojiti neke proizvode kao npr. bijeli i crni luk, mrkva, neke mesne prerađevine, poneki mliječni proizvodi, te instant napici i supe”, piše portal ”Supermarketi.info”.

U novom barometru cijena, kojeg svakog mjeseca izrađuje ovaj portal,  postavlja se pitanje da li će smanjenje poreza na ulje i šećer dovesti do pojeftinjenja tih artikala. Na izostanak smanjenja cijena može uticati rast stope PDV-a. Svako povećanje cijena više od dva odsto nema opravdanja u podizanju stope PDV-a. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!