Capital.ba

U Crnoj Gori niže cijene smještaja i do 10 odsto

10.06.2012. / 7:40

BEOGRAD, Tokom predstojeće ljetnje sezone u Crnoj Gori goste će sačekati pet do 10 odsto niže cijene smještaja, kazao je direktor Nacionalne turističke organizacije Crne Gore (NTOCG) Saša Radović izrazivši očekivanje da će ovu zemlju posjetiti do sedam odsto više turista.

U ovom predsezonskom periodu cijene su niže za oko 10 odsto, a nastojaćemo da taj trend i u špicu sezone bude između pet i 10 odsto, kazao je Radović.

””Poslali smo jasnu poruku našoj turističkoj privredi da će tržište kazniti sve one koji pokušaju da ”ušićare”, one koji na velikom broju turista koje očekujemo pokušaju da zarade na brzinu i da od tog novca žive cijelu godinu. To vrijeme usputne zarade od turizma davno je prošlo””, poručio je Radović.

Kada je riječ o strukturi gostiju koji dolaze u ovu mediteransku zemlju, Radović je naveo da su prošle godine 40 odsto činili gosti iz susjednih zemalja, 27 odsto iz Evropske unije, dok se broj turista iz Rusije i bivših sovjetskih republika kretao do 17 do 19 odsto.

””Ove godine očekujemo dvocifrene stope rasta kada su u pitanju gosti iz Francuske, Njemačka i ostalih zemalja EU. Kada je riječ o gostima iz regiona očekujemo isti ili par procenata veći broj nego prethodne godine””, naveo je Radović.

To će, kako je istakao Radović, ukupno poboljšati ovu turističku sezonu za pet do sedam odsto u odnosu na prethodnu.

Radović je kazao da je posebno značajna činjenica da je od 2008, od kada traje ekonomska kriza, Crna Gora prepoznata kao jedina mediteranska turitička destinacija koja bilježi rast u kontinuitetu.

””Ova turistička sezona će proteći u vanrednim okolnostima ekonomske kriza koja potresa cijelu Evropu tako da smo se bolje nego ikad pripremili za ljetnje mjesece””, kazao je Radović.

Predsjednik NTOCG je naveo da su cijene prilagođene uslovima ekonomske krize i poslata poruka cjelokupnoj turističkoj privredi, onima koji izdaju hotelske sobe, prodaju sladoled pored plaže ili naplaćuju auto parking, da ove godine mora da se raditi na pragu profitabilnosti kako bi na taj način bilo zavrjeđeno povjerenje koje će biti valorizovano kod gostiju u budućim godinama.

Prema Radoviću, unapređeni su svi segmenti turističke ponude – infrastruktura, privatni i hotelski smještajni kapaciteti, ali i kulturno-zabavni život .

””Ove godine smo pokušali da smjestimo Crnu Goru u jedinstven paket aranžman koji bi obuhvatio i sjever i jug, što je komparativa prednost naše zemlje. Potrebe savremenog turiste više se ne svode samo na puko izležavanje na plaži i boravak u lijepom smeštaju, već žele iskustvo i emocije koje će kao uspomenu željeti da ponesu i podjele sa najbližima””, objasnio je Radović.

On je naveo da su plaže, putevi i hoteli, sve ono što je možda prethodnih godina imalo nedostatke, sada spremno, dodavši da su u to uloženi veliki napori u kriznim vremenima kada je novac za infrastrukturu ograničen.

””Zato mislim da ove godine možemo biti turistička destinacija broj jedan kada su građani Srbije u pitanju i da ćemo se izboriti sa svim onim starim i potencijalno novim konkurentskim destinacijama””, zaključio je predsjednik NTOCG Radović. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!