Capital.ba

U Briselu promocija turističkih destinacija Srpske

24.04.2012. / 18:17

BRISEL, Direktor Turističke organizacije Republike Srpske Tihomir Ljubojević rekao je da se u Briselu od danas promovišu turističke destinacije Republike Srpske, koja postaje hit u ovom dijelu regiona jugoistočne Evrope.

“Turistička organizacija Republike Srpske izuzetno dobro sarađuje sa predstavništvima Republike Srpske u Evropi, a od danas se u Briselu promovišu turističke destinacije Republike Srpske na panoima, po autobusima, tramvajima i u metrou. To će trajati oko mjesec dana”, rekao je Ljubojević novinarima iz Republike Srpske u Beogradu, gdje je otvorio manifestaciju dodjele regionalne turističke nagrade “Zlatno turističko srce”.

On je rekao da se turisti žele zadržati u Republici Srpskoj, što je dovoljan dokaz da Srpska postaje hit u ovom dijelu jugoistočne Evrope.

“Statistički gledano, iz mjeseca u mjesec se povećava broj turista koji dolaze u Republiku Srpsku, koja polako postaje turistički hit. Jedan turista, kada ode zadovoljan, dovede za sobom četvoro turista. To znači da smo mi na pravom putu za regionalni razvoj turizma”, rekao je on.

Ljubojević je istakao da je Banjaluka značajna turistička destinacija i da radi puno na uvezivanju drugih turističkih mjesta i centara, te da ima dobru saradnju sa gradovima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji…

“Mi smo dočekali u Srpskoj tur-operatere iz Poljske, Češke, Slovenije, a očekujemo da će u ovoj godini doći tur-operateri iz Njemačke”, rekao je Ljubojević.

On je naglasio da Turistička organizacija Republike Srpske sa resornim ministarstvom i Vladom Republike Srpske daje veliki doprinos razvoju turizma i turističkog uvezivanja sa regionom jugoistočne Evrope, te da na svjetskim sajmovima turizma promoviše Srpsku i njene turističke destinacije.

On je rekao da je Republika Srpska formirala pet turističkih brendova – olimpijska planina Jahorina i nacionalni parkovi Sutjeska i Kozara, avanturistički turizam u Banjaluci, religijski turizam u Hercegovini, gdje je najviše manastira, etno-turizam, sa etno-selom Stanišići, a tu su i banje, pri čemu se izdvaja Banja Vrućica.

Ljubojević je rekao da je u skoroj perspektivi da brend postane i Kamengrad/Andrićgrad Višegradu, gdje već funkcioniše turistički voz “ćiro”, što je jedan od znakova regionalnog uvezivanja od Mokre Gore do Višegrada.

Što se tiče regionalnog uvezivanja, napomenuo je on, tu je i Trebinje, Hercegovina, a u neposrednoj blizini je i Dubrovnik, gdje turisti dolaze u velikom broju, a dobar dio i turista iz Crne Gore dolazi u Republiku Srpsku.

U Beogradu su uručena priznanja “Zlatno turističko srce” najboljima u turizmu jugoistočne Evrope, među kojima su i Banja Vrućica iz Teslića kao šampion zdravstvenog turizma i direktor Turističke organizacije Banjaluke Ostoja Barašin kao ličnost godine turizma u regionu. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!