Capital.ba

U BiH prošle godine potrošeno 206,4 miliona litara flaširane vode

23.03.2022. / 9:30

SARAJEVO – U Bosni i Hercegovini je u 2021. godini potrošeno 206,4 miliona litara flaširane vode kupljene off-trade (u marketima i sličnim objektima), odnosno 59,6 litara po stanovniku, prema podacima Euromonitora ustupljenim od ove istraživačke kuće portalu Indikator.ba u povodu Svjetskog dana voda.

uvoz vode

Foto: Shutterstock

To je nešto manje nego što je prosjek u istočnoj Evropi gdje potrošnja po stanovniku iznosi 65,8 litara.

Potrošnja flaširane vode prošloj godini bila je nešto veća nego godinu ranije, kada je iznosila 203,1 milion litara.

Kada je riječ o karboniranoj vodi potrošnja u BiH po glavi stanovnika je 30,1 litar, dok je nešto manja potrošnja flaširane vode sa okusom 15,6 litara, koa i funkcionalne flaširane vode (0,6 litara) i vode koja nije karbonirana 13,3 litra.

Prodaja flaširane vode zauzima više od polovice količine svih bezalkoholnih pića u istočnoj Europi i potražnja stalno raste, prema analizama Euromonitora.

Uz potrošnju po stanovniku od 69 litara u 2021. još uvijek postoji veliki potencijal rasta i predviđeno povećanje od 15 litara po stanovniku do 2026“,  navodi Julija Poliscuk, viši analitičar u Euromonitor Internationalu.

Takva pozitivna izvedba leži u jačanju razumijevanja potrošača o važnosti hidratacije, a ujedno i njihove povećane volje da izbjegnu pića koja sadrže šećer.

To daje prostor flaširanoj vodi s okusom – proizvodu koji se doživljava kao nešto između slatkih pića i vode bez okusa. Kategorija dobiva snažan interes potrošača i obnavlja se novim sofisticiranim razvojem proizvoda od strane proizvođača. Dodatna vrijednost ovog proizvoda je da osim zdravog imidža i okusa, takođe doprinosi snažnoj dinamici prodaje flaširane vode.

Ova je tendencija vidljiva u svim istočnoeuropskim zemljama s potrošačima koji žele poboljšati svoje zdravlje osnovnim svakodnevnim proizvodima. To omogućuje da funkcionalna flaširana voda – koja zauzima mali dio tržišta, bilježi snažan rast“, navodi Poliscuk.

Globalni trend održive ambalaže snažno se najavljuje u istočnoj Europi s više ljudi koji obraćaju pažnju na ekološki otisak.   Indikator.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!