Turistički brend gubi obilježja grada
08.08.2012. / 8:15
SPLIT, Hrvatski turistički brend – Dubrovnik gubi obilježja grada i postaje izolovano ostrvo koji živi samo ljeti, a zimi tavori odsječen od matice, piše “Slobodna Dalmacija”.
List navodi kako je biser Jadrana zapostavljen, marginalizovan i prepušten propadanju, te da u atmosferi krize raste broj onih koji oživljavaju ideju Dubrovačke Republike.
U gradu s najviše hotela s pet zvjezdica, uz svaku kišu treba prokuvavati vodu, a polovina grada nema kanalizacionu mrežu.
Dubrovčani ističu da je grad zapao u letargiju zbog nebrige odgovornih. Srna
Tagovi: brenddubrovnikgradhrvatskaprimorije
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]