Capital.ba

Turistički brend gubi obilježja grada

08.08.2012. / 8:15

SPLIT, Hrvatski turistički brend – Dubrovnik gubi obilježja grada i postaje izolovano ostrvo koji živi samo ljeti, a zimi tavori odsječen od matice, piše “Slobodna Dalmacija”.

List navodi kako je biser Jadrana zapostavljen, marginalizovan i prepušten propadanju, te da u atmosferi krize raste broj onih koji oživljavaju ideju Dubrovačke Republike.

U gradu s najviše hotela s pet zvjezdica, uz svaku kišu treba prokuvavati vodu, a polovina grada nema kanalizacionu mrežu.

Dubrovčani ističu da je grad zapao u letargiju zbog nebrige odgovornih. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!