Capital.ba

Trgovci se guše u neprodatoj odjeći

12.02.2021. / 9:30

BRISEL – Zbog neprodanih zaliha, evropski i američki modni brendovi značajno su smanjili proljećne narudžbe azijskim proizvođačima tekstila.

trgovci

FOTO: Pixabay

Kako piše Reuters, globalna tekstilna industrija nadala se da će joj 2021. biti daleko bolja nego prethodna godina kada je zbog zatvaranja ekonomskih aktivnosti, ali i trenda rada od kuće potražnja za odjećom pala 17 posto.

Međutim, novi talas zatvaranja evropskih privreda te vrlo spora dinamika vakcinisanja u većini svjetskih država ta su nadanja dobrano raspršile. Neki veliki zapadni trgovci odjećom ističu kako se “guše” u zalihama prošlogodišnje odjeće koja bi uobičajeno bila rasprodata tokom jesenskih i zimskih sniženja.

Na primjer, britanski trgovac Primark otkrio je Reutersu da mu u skladištima stoji oko 150 miliona funti (205 miliona dolara) vrijedna odjeća iz sezone proljeće/ljeto 2020. te 200 miliona funti vrijedna kolekcija jesen/zima. No, Primarkov problem samo je kap u moru nevolja s kojima se trenutno suočava tekstilna industrija.

Konsultantska kompanija McKinsey procjenjuje da globalna vrijednost neprodate odjeće u buticima i skladištima iznosi između 140 i 160 milijardi eura. To je dvostruko više od uobičajenih nivoa. U skladu sa tim, smanjuju se nove narudžbe. Britanski Marks & Spencer te njemački Hugo Boss najavili su da će naručiti manje odjeće za proljećnu kolekciju nego što je uobičajeno.

(Poslovni.hr)

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!