Capital.ba

Trajno sniženje cijena nekoliko stotina proizvoda u maloprodajnom lancu Maxi

02.04.2012. / 8:10

BEOGRAD,  Neuobičajenim performansom u centru Beograda maloprodajni lanac Maxi u subotu je najavio  novo trajno sniženje cijena u svim objektima širom Srbije. Od 2.aprila u okviru akcije »U Maxiju cijene govore same za sebe« nove, niže cijene imaće nekoliko stotina proizvoda svih kategorija, čiji je cilj da se građanima prilikom kupovine u Maxi prodavnicama omoguće značajne uštede.

Sniženje cijena, koje će za neke proizvode biti i do 30 odsto, najavljeno je na zanimljiv i simboličan način u centru grada, gdje su »cijene« tj. alpinisti obučeni u kostime cijena, »padali« sa zgrade Instituta Servantes.

»Ova akcija je nastavak kampanje »Pale cijene« koju smo pokrenuli u oktobru prošle godine. Novim trajnim sniženjem nekoliko stotina proizvoda potvrdili smo da smo ozbiljni u namjeri da izađemo potrošačima u susret i da pored dobrog asortimana i usluge budemo konkurentniji u cijenama. Dio dugoročne strategije kompanije Delhaize je da građanima ponudimo kvalitetne proizvode po pristupačnim cijenama. Sigurni smо dа mоžеmо dа оdržimo rаst i dobre poslovne rezultate i sа nižim cijеnаmа u nаšim prоdаvnicama«, izjavio je Rastko Ulić, potpredsjednik marketinga i strategije Delhaize za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru.

Nova kampanja omogućiće građanima da pored proizvoda čije su cijene snižene prošle jeseni, imaju priliku da kupuju još nekoliko stotina novih proizvoda sa trajno smanjenim cijenama, a već od naredne sedmice potrošači će u  Maxiju moći da se uvjere kako to “cijene pričaju za sebe”:

»Svi su mi govorili da previsoko letim i da moram da padnem. A ja kad padam – svi se raduju, i svaki moj pad je u interesu potrošača. Kad živim na niskoj nozi, svima ostalima standard raste. Izvinite, moram da idem dalje da padam i padaću trajno«, rekla je »Cijena« neposredno poslije »pada«.

Akcijom »U Maxiju cijene govore same za sebe« kompanija Delhaize Serbia želi da doprinese daljem rasterećenju kućnih budžeta građana. Cijene proizvoda obuhvaćenih kampanjom će biti snižene u svim Maxi supermarketima i Mini Maxi prоdаvnicаmа širom Srbije.

Delhaize Serbia je članica međunarodnog trgovinskog lanca Delhaize Group, čije je sjedište u Belgiji i koji je prisutan u 11 zemalja na tri kontinenta. Delhaize Serbia posluje kroz formate Maxi supermarket, Mini Maxi i Tempo, a ukupna mreža broji više od 350 prodajnih objekata.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!