Capital.ba

Toyota i dalje najvredniji automobilski brend

05.10.2013. / 7:25

tojotaTOKIO, Toyota je uspjela da zadrži poziciju najvrednijeg svjetskog proizvođača automobila.

Iza nje slijedi Mercedes koji je u odnosu na prethodno izdanje liste najvrednijih automobilskih marki prestigao BMW.
Među prvih deset, međutim, dominiraju njemački proizvođači koji zauzimaju polovinu mjesta na listi.

Vrijednost Toyote porasla je na 35,3 milijarde dolara, u odnosu na 24,5 milijardi koliko je vrijedila u maju 2013, čime se japanski proizvođač svrstao na 10. mjesto najvrednijih svjetskih brendova iz svih industrijskih oblasti, prenose agencije.

Pogledajte listu prvih 10 automobilskih marki:
Pozicija: Proizvođač: Vrednost u milijardama $:
1. Toyota 35,3
2. Mercedes 31,9
3. BMW 31,8
4. Honda 18,4
5. Volkswagen 11,1
6. Ford 9,1
7. Hyundai 9,0
8. Audi 7,7
9. Porsche 6,4
10. Nissan 6,2

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!