Capital.ba

Tošiba osniva novu kompaniju za lifestyle proizvode i usluge

14.03.2014. / 6:10

tosibaBEOGRAD, Korporacija Tošiba osnovaće novu kompaniju Toshiba Lifestyle Co. Ltd, preko koje će sprovoditi globalne poslovne aktivnosti u domenima vizuelnih proizvoda i kućnih uređaja.

Kako se navodi u saopštenju, kompanija će početi da radi 1. aprila sa početkom nove fiskalne godine, kao članica Toshibine Grupe za lifestyle proizvode i usluge (Lifestyle Products & Services), poslovne grupacije zadužene za Toshiba PC računare, TV uređaje i bijelu tehniku.

Do sada je poslovanje u domenu vizuelnih proizvoda obavljala Toshibina kompanija Digital Products & Services, koja je spojena sa kompanijom Toshiba Home Appliances Co., Ltd., do sada zaduženom za kućne aparate i bijelu tehniku – u novu kompaniju-članicu Toshiba grupe.

Ovo spajanje bi trebalo da dovede do optimizacije troškova u svim segmentima poslovanja, kao i uspostavljanja efikasnijeg upravljanja resursima u oblastima u koje se ubrajaju i ljudski resursi i logistika.

Sa ciljem da se obezbjedi brzo donošenje odluka o ključnim strateškim oblastima i razvoju proizvoda, i postigne maksimimalna sinergija ove integracije, oformiće se novi projektni timovi za regionalnu strategiju i planiranje proizvoda za inostrana tržišta, koji će biti pod neposrednom kontrolom predsjednika kompanije.

Istraživanje i razvoj u poslovanju Lifestyle Products & Services grupe, uključujući i domen PC računara, biće takođe integrisano u namjensku organizaciju u sklopu kompanije Digital Products and Services.

Očekuje se da ovakav pristup doprinese inovacijama u kompletnim linijama tehnologija i proizvoda, i potpomogne stvaranju proizvoda sa velikom dodatom vrijednošću.

Poslovne aktivnosti kompanije Toshiba Lifestyle će biti usmjerene na jačanje prodaje u inostranstvu, posebno na tržištima u razvoju, uključujući i regione Jugoistočne Azije, Evrope i Bliskog istoka.

To će takođe kanalisati resurse i sredstva kompanije ka oblastima sa vidljivim potencijalom, kao što su pametni kućni uređaji i usluge koje se pružaju preko računarskog oblaka (cloud services) – čime će se TV i bijela tehnika objediniti u mreže koje međusobno sarađuju, kao i ka prodaji B2B proizvoda kao što su profesionalni industrijski ekrani i monitori za profesionalnu primjenu. Tanjug

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!