TopSpeed test: Škoda Citigo
25.01.2014. / 6:40
NJUJORK, U skladu sa dosadašnjom filozofijom, Škodin novitet u A segmentu nudi klasičan dizajn, praktičan enterijer odličnog kvaliteta, kao i niske troškove vožnje i održavanja.
Volkswagenov koncern je od prije godinu-dvije postao bogatiji za novi model u A segmentu. Kod Volkswagena, on nosi ime „Up!”, Seatova verzija je nazvana „Mii”, dok je treća verzija dodijeljena Škodi, a nosi možda i najadekvatnije ime „Citigo”. Uz stilske i izmjene u opremi, u pitanju je isti automobil, a da je njegova promocija pod tri brenda sasvim opravdana, potvrđuje podatak da posljednjih, kriznih godina, tzv. A segment, zahvata čak deset odsto tržišta. Od sva tri modela koji se proizvode pod Volkswagenovim patronatom, nekako je najinteresantniji upravi Citigo, jer on predstavlja novost za Škodu i “načinjanje” novog tržišnog segmenta. To će prema planovima stručnjaka češkom brendu donijeti dugoročnu dobit, jer će klasa jeftinih automobila skromne potrošnje, prema trenutnim planovima, nastaviti da raste, prenose agencije.
Tagovi: dizajnenterijerkvalitetskoda
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]