Capital.ba

TopSpeed test: Škoda Citigo

25.01.2014. / 6:40

???????????????????????????????NJUJORK, U skladu sa dosadašnjom filozofijom, Škodin novitet u A segmentu nudi klasičan dizajn, praktičan enterijer odličnog kvaliteta, kao i niske troškove vožnje i održavanja.
Volkswagenov koncern je od prije godinu-dvije postao bogatiji za novi model u A segmentu. Kod Volkswagena, on nosi ime „Up!”, Seatova verzija je nazvana „Mii”, dok je treća verzija dodijeljena Škodi, a nosi možda i najadekvatnije ime „Citigo”. Uz stilske i izmjene u opremi, u pitanju je isti automobil, a da je njegova promocija pod tri brenda sasvim opravdana, potvrđuje podatak da posljednjih, kriznih godina, tzv. A segment, zahvata čak deset odsto tržišta. Od sva tri modela koji se proizvode pod Volkswagenovim patronatom, nekako je najinteresantniji upravi Citigo, jer on predstavlja novost za Škodu i “načinjanje” novog tržišnog segmenta. To će prema planovima stručnjaka češkom brendu donijeti dugoročnu dobit, jer će klasa jeftinih automobila skromne potrošnje, prema trenutnim planovima, nastaviti da raste, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!