Capital.ba

“Tojota” povlači 2,9 miliona automobila zbog pojasa

18.02.2016. / 10:15

tojotaTOKIO, Japanska “Tojota” saopštila je danas da će povući sa tržišta 2,87 miliona automobila u čitavom svijetu zbog mogućnosti da bi mehanizam pojasa na zadnjem sjedištu mogao da pukne prilikom sudara i izazove povrede.

Opoziv se odnosi na model “RAV4” proizveden od jula 2005. do avgusta 2014. godine, kao i između oktobra 2005. i januara 2016. godine. Akcijom je obuhvaćen i model “vangard”, koji se prodaje samo u Japanu.

“Tojota” je saopštila da, u slučaju sudara, postoji mogućnost da pojas ne bi pravilno zadržao putnika i da bi njegov mehanizam mogao da nanese povrede.

Kompanija je objavila da je primila dva izvještaja o nesrećama u kojima je pojas puknuo, uključujući sudar sa fatalnim ishodom u Kanadi i povredu vozača u SAD. Nije potvrđeno da je kvar na pojasu uzrokovao pogibiju.

Opozvano je 1,3 miliona automobila u Sjevernoj Americi, 625.000 u Evropi, 434.000 u Kini, 177.000 u Japanu i 307.000 u ostalim regionima. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: “Tojota” povlači 2,9 miliona automobila zbog pojasa

    1. Vozač

      Vijest je (a posebno naslov) pogrešno prevedena sa engleskog. Riječ “recall” ne znači da će vlasnicima oduzeti te aute, niti će im dati nove. Radi se o preventivnom pozivanju na vanredni servis o trošku fabrike. Tako to rade prave firme. Duboki respekt za Toyotu!