Strategije tržišnog komuniciranja
15.11.2012. / 9:45
BANJALUKA, Centar za unapređenje korporativnog upravljanja organizuje 16. novembra ekskluzivni seminar pod nazivom „Strategije tržišnog komuniciranja“, koji je namijenjen direktorima, vlasnicima preduzeća, menadžmentu, posebno menadžerima iz oblasti marketinga, članovima upravnih i nadzornih odbora, konsultantima i drugim poslovnim ljudima.
Teme seminara su:
1. Suština istraživanja tržišta
2. Strategije segmentacije, targetiranja i pozicioniranja
3. Osnovne dimenzije marketing informacionih sistema
4. Oblikovanje i upravljanje integrisanim marketing komunikacijama preduzeća
5. Upravljanje masovnim komunikacijama preduzeća
6. Upravljanje ličnim komunikacijama u preduzeću: direktni marketing i lična prodaja
Predavač na seminaru je mr ecc Ana Vuković.
Cilj seminara: Ukazati na problematiku tržišnog komuniciranja i pomoći menadžmentu preduzeća u rješavanju svakodnevnih problema uspostavljanjem odnosa razumjevanja sa potrošačima i javnosti.
Seminar se održava u prostorijama Univerziteta za poslovne studije u Banjaluci, u vremenu od 10:00 do 13:30 časova, a kotizacija košta 50,00 KM. Svi polaznici dobijaju sertifikat po odslušanom seminaru.
Tagovi: ana vukoviccentar za unapredjenje korporativnog upravljanjaseminarsertifikatstrategije trzisnog komuniciranja
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
I sve ovo stane u tri i po sata! Bože me sačuvaj!
Koje je ovo kino od vijesti. Krenete od toga kome je seminar namijenjen, šta će se raditi na njemu (cilj seminara) i koliko treba “naučnicima” da shvate zašto su došli u neku sobu na “bombardovanje u glavu” i sve je jasno: još jedna šuplja. Doduše, ili nam je šuplje obrazovanje, pa svi ti silni “menadžeri” koji su svoje “menadžerisanje” naučili na dobro poznatim “fakultetima” (uglavnom mjesta čiji se naziv završava na -ci), ili su oni stvarno takvi eksperti te mogu “skontati strategiju tržišnog komuniciranja za 2-3 sata (što će im onda i taj seminar?) ili je ovo još jedna u redu “diploma” koja treba poznatim “večernjašima”? Uglavnom, obezvređenje škole (i diploma) se nastavlja, tj. “…karavane prolaze”. Ishod je poznat – iduće godine najmanje -10% (a biće i više-psssst!).
Na ove i slične seminare /čitaj “laže”/ idu samo oni kojima plaća firma /uglavnom javna preduzeća ili u njima država ima većinski paket/ i radnici iz administrativnih centara opština ili vlade.
Navali narode,dobicete sertifikaz,za pare naravno,da ste bili dobri na casu.
Kakav ”crni” EKSKLUZIVNI SEMINAR!!??
Kako samo bobaste naslove dajete………u čemu je ta EKSKLUZIVNOST, KADA JE SVE PROPALO??
JADNI MI I NAŠA EKSKLUZIVNOST……………………….najbolja našatržišna komunikativnost je još preostala samo pijaca….sve ostalo je prazna slama. Pokradeno, obezvriješeno itd…………..