Capital.ba

Slaba prodaja barbika oborila prihode Matela

31.01.2015. / 6:40

barbikaLOS ANĐELES, Pad prodaje “barbika” u periodu božićne sezone oborio je u četvrtom kvartalu prihode proizvođača igračaka Matel.

Prodaja “barbika” je u tri mjeseca, zaključno sa decembrom, pala 12 odsto, poslije potpnuća od 21 odsto u trećem kvartalu, navodi kompanija, a prenosi agencija AP.

Ukupni prihodi kompanije su u četvrtom kvartalu pali 5,7 odsto na godišnjem nivou na 1,99 milijardi dolara, a zarada po akciji smanjena je na 52 centa. Analitičari koji su učestvovali u anketi agencije FaktSet prognozirali su prihode od 2,07 milijardi dolara i zaradu od 83 centa po akciji za dati kvartal.

U cjelokupnoj 2014, prihodi su smanjeni 7,1 odsto na 6,02 milijarde dolara, a profit po akciji 43,8 odsto na 1,45 dolara.

Kompaniju je početkom nedjelje napustio izvršni direktor Brajan Stokton, a na njegovo mjesto postavljen je član upravnog odbora kompanije, Kristofer Sinkler. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!