Capital.ba

Skoro 90 odsto Francuza kupuje na rasprodajama

10.04.2014. / 7:50

kupovina top desetPARIZ, Građani Francuske prilagodili su se ekonomskom okruženju tako da čak 87 odsto potrošača svoje nabavke realizuje tokom rasprodaja i raznih promocija – prikupljanjem bonova, kataloškom kupovinom ili putem akcija na internetu, pokazuje studija instituta LH2.

U istraživanju se navodi da je 71 odsto potrošača spremno da odloži kupovinu određene robe radi postizanja niže cijene, a čak 93 odsto anketiranih ističe da su cijene u periodu izvan promotivnih akcija vrlo visoke, prenio je francuski list Ekspres.

Poređenju cijena u više različitih trgovinskih lanaca pribjegava 44 odsto ispitanika, dok njih 40 odsto uvijek čeka sniženja da bi obavilo određenu kupovinu, 35 odsto njih koristi potrošačke bonove i najzad 27 odsto anketiranih radi povoljnije kupovine posjećuje internet.

Anketa je sprovedena u februaru 2014, na reprezentatnivnom uzorku od 1.000 punoljetnih građana Francuske. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!