Capital.ba

Šef ne mora sve da zna: Šta je dobro prećutati

09.03.2013. / 6:10

rbcm_84NJUJORK, Neko je jednom pametno rekao: “Neke stvari je bolje prećutati.”

Ovo je vrlo koristan savjet i u svakodnevnoj komunikaciji sa nadređenima.
Ne govorite o svom privatnom poslu ili paralelnim projektima koje radite poslije radnog vremena.

Nikada se ne zna ko će koga sresti i vidjeti i ko će sa kim ući u posao. Svijet je mali.

Ne žalite se

Ukoliko ste umorni i mamurni zbog prethodno ludo provedene noći i to ne možete da sakrijete, barem se nemojte žaliti. Suludo je pričati o tome kako ste spavali nekoliko sati – u prevodu jedva da ste sposobni da odradite dnevne obaveze.

Suvišni detalji

Ako ste se razboljeli ili vam treba slobodan dan kako biste uradili zdravstvene analize, to je ok. Ali, vašem šefu ne trebaju detalji vašeg zdravstvenog stanja i rezultata koje ste dobili.

Ako ste zabrljali

Nikada ne govorite koliko ste ozbiljno zabrljali. Ne treba da lažete ili krivicu svaljujete da druge, ali ako je velika greška u pitanju, zaobiđite detalje.

Tačno je da je iskren i otvoren razgovor temelj za dobru saradnju, ali nekada je veća šteta ispričati svaki detalj nego mudro prećutati sa ciljem da sa svojim šefom imate zdrav poslovan odnos. Bizlife

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!