Capital.ba

Sberbank je šesti najvredniji bankarski brend u Evropi prema procjeni Brand Finance

02.02.2017. / 13:30

BANJALUKA, Tokom protekle 2016. godine vrijednost Sberbank brenda je povećana za 33% na 9.1 milijarde američkih dolara. Sberbank je popravila svoju poziciju na globalnom i bankarskom rejtingu Brand Finance, koji definiše vrijednost poslovnih brendova.  Rezultati ovogodišnjeg rejtinga su objavljeni 1. februara. 

Sberbank je jedini ruski brend u top 100 poretku bankarskih rejtinga i jedini ruski bankarski brend među top 500 Brand Finance Global (globalnih finansijskih brendova). Sberbank je na šestom mjestu među evropskim bankama, a na dvadesetčetvrtom mjestu u poretku svjetskih banaka.

“Nova realnost je da svijet postaje digitalizovan. Želimo da održimo naš kvalitet, ostanemo jedan od lidera u sektoru, te činimo sve što je u našoj moći kako bismo to postigli. Postavili smo sebi ambiciozne ciljeve – da se pretvorimo u tehnološki visoko naprednu kompaniju. Svi smo ubjeđeni da ćemo uspjeti, od naših zaposlenih preko klijenata i akcionara”, izjavio je ovim povodom Herman Gref, Predsjednik Uprave Sberbank Rusija.

David Haigh, osnivač i generalni direktor Brand Finance-a, je izjavio: “Sberbank je inovativna banka, koja je zasnovala svoje poslovanje na naprednim tehnologijama. Sberbank gradi tehnološku platformu, kako bi rasla kako geografski tako i proširila svoju paletu proizvoda. Sberbank posjeduje tradiciju korporativnog poslovanja, jaku reputaciju, kombinovanu sa dinamičnim menadžmentom. Sberbank je rapidno ojačala snagu brenda i mi očekujemo da će se ovakav trend nastaviti. U godinama koje dolaze, kada će tehnologija transformisati bankarstvo i finansijski sektor, očekujemo da će Sberbank brend još više ojačati.”

Brand Finance izračunava vrijednost brenda koristeći Royalty Relief metodologiju koja određuje vrijednost koju bi kompanija bila spremna platiti da licencira svoj brend u slučaju da već ne posjeduje licencu. Taj pristup obuhvata procjenu budućih prihoda od brenda i obračun cijene licence koja bi bila naplaćena za korištenje brenda.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!