Capital.ba

Red Bul ostaje najvredniji brend Austrije

03.07.2014. / 6:30

red bullBEČ, Austrijska kompanija enrgetskih napitaka “Red Bul” ostala je najvredniji brend Austrije, proizilazi iz istraživanja vrijednosti brendova “Eurobrend” za tekuću godinu.

Na drugom mjestu se nalazi renomirana kompanija za proizvodnju precizno sječenog kristala i nakita, Svarovski, a zatim slijedi koncern igara na sreću “Novomatik”, koji je zabilježio najveći rast.

Takođe snažan rast vrijednosti bilježi i trgovinski lanac “Špar”, koji je sa prošlogodišnjeg sedmog mjesta dospio na četvrto.

Vrijednost brenda “Red Bula” se procjenjuje na 15,4 milijardi evra, a Svarovskog na 3,5 milijardi.

Treće mjesto “Novomatik“ zauzima sa vrijednosti u visini od 2,6 milijardi evra. Ukupna vrijednost deset glavnih brendova Austrije je porasla za 0,2 odsto na 34,6 milijardi evra. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!