Capital.ba

Rast profita UniCredit banke 29 odsto

02.04.2012. / 14:17

BEOGRAD, UniCredit banka Srbija saopštila je da se u 2011. godini pozicionirala na treće mjesto na bankarskom tržištu Srbije jer je 19 odsto povećala aktivu, a profit 29 odsto.

Ta banka je na kraju prošle godine imala aktivu od 198,6 milijardi dinara, a dobit od 4,54 milijarde dinara.

Neto krediti odobreni stanovništvu i privredi uvećani su 12 odsto, na 132,3 milijardi dinara, dok su depoziti klijenata uvećani u istom procentu, na 78,8 milijardi.

Unikredit banka je u 2011. godini dokapitalizovana s 5,75 milijardi dinara, tako da je ukupan kapital banke na kraju godine iznosio 42,3 milijarde dinara. Emg.rs

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Rast profita UniCredit banke 29 odsto

    1. Proto

      Super, već se unaprijed rajduem toj temi. Ali, molim te, pokušaj da ne budeš jednostrana, malo se distancirati od stavova tipa facebook je super, genijalan, efikasan, itd, itd i probaj malo razmišljati kao bankar. Kako razmišlja bankar? Ovako: naprimjer, stranicu Sparkasse banke lajkovalo je 1.069 ljudi. Od njih više od 95 posto uopće nema redovnu mjesečnu platu. Od onih koji je imaju, recimo njih 52 ili 53, više od pola nema platu dovoljnu za mjesečnu ratu od recimo 700 ili 800 KM, a kamoli nekretninu za hipoteku. Dakle, sada se taj broj svodi na recimo 25 ljudi. Od tih 25 ljudi najmanje polovina već ima kredit, što dodatno reže broj na recimo 12 ljudi A isplatili se angažirati dva ili tri čovjeka plus agenciju zbog 12 ljudi? Ne. Jer će ta dva-tri čovjeka, plus agencija, pojesti daleko više para nego što se potencijalno može očekivati zarade na kreditima tih 12 ljudi, čak ako ih svi dobiju.Ovo bi mogao biti i odgovor na neka od Nihadovih pitanja, odnosno na pitanja gdje se i zašto banke reklamiraju. Mora se znati da bankama, kao i ostalim oglašivačima, broj posjeta neke stranice (ili broj prodatih novina, svejedno) nije najrelevantnije mjerilo. Naprimjer, glupo je Mercedes reklamirati na nekom izuzetno posjećenom portalu, sa recimo 20.000 posjeta dnevno, ali gdje je većina posjetilaca u dobi od 18 do 25 godina. S druge strane, Mercedes će se radije reklamirati na nekooj specijaliziranoj stranici, sa recimo 100 posjeta dnevno, ali gdje je profil posjetilaca znatno drugačiji od pomenutih. Eto, mislim da morate i to uzeti u obzir, a ne samo ja volim facebook, on je super, ima puno posjetilaca i svi dugi trebaju da lude za njim Nije baš tako. Velika većina oglašivača nema nikakve koristi od najvećeg broja posjetilaca facebooka, jer nisu njihova ciljna grupa. Mercedesu je (i bankama) pametnije dati reklamu na vrata taksi vozila (taksisti kupuju auta i dižu kredite koje recimo mogu otplatiti) nego se reklamirati na facebooku, čiji korisnici ne kupuju ni novine ili hljeb, a kamoli auta :=)