ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Radišić povećao udio u ATV-u na više od 40 odsto

Objavljeno u FINANSIJE

BANJALUKA – Firma „Grand trade“ Mileta Radišića povećala je svoj udio na više od 40 odsto u banjalučkoj Alternativnoj televiziji kupovinom preduzeća „K-2“, koje je, takođe, jedan od suvlasnika ATV-a.

mile radišić

Portal CAPITAL je prije dva dana objavio da je Mile Radišić postao suvlasnik Alternativne televizije, nakon što je njegova firma kupila udio Slaviše Krunića, vlasnika kompanije „Sector Security“ u toj banjalučkoj televiziji.

Međutim, prema dokumentaciji koja je u našem posjedu „Grand trade“ je kupio i 68 odsto firme „K-2“ audio usluge, koja ima 20 odsto vlasništva u ATV-u.

Time je Radišić postao vlasnik više od 40 odsto ATV-a.

Firmu „K-2“ osnovali su ranije radnici ATV-a koji su imali određen udio u vlasništvu televizije. Učešće u ovom društvu imalo je 25 radnika, a njih 17 je prodalo svoj udio, dok je osam radnika i dalje zadržalo po četiri odsto vlasništva.

Većinski vlasnik ATV-a sa 51 odsto i dalje je „Integra inženjering“, koja je u vlasništvu porodice Slobodana Stankovića.

Zanimljivo je da je „Integra“ 51 odsto vlasništva platila četiri miliona KM, dok je Mile Radišić za udio od 24 odsto, koji je kupio od Krunića, izdvojio daleko manje, odnosno 675.000 KM.

Bivša direktorica ATV-a Nataša Tešanović i dalje ima dva odsto vlasništva, dok po jedan odsto imaju Darko Aleksić, Dragana Banjac i Danko Matić.

Radišić je poznat po aferi Medicinska elektronika zbog koje je osuđen na tri godine zatvora, kao i po gradnji poslovno-stambenog kompleksa u centru Banjaluke zbog koje su građani Banjaluke ranije protestovali.

CAPITAL: M. Čigoja

Ključne riječi:  , , , , , , ,

Komentari |


Komentari (6)

  • Costa.Costacurta

    Crveni li se to obraz Skori i ostalim novinarima sa ATV-a ili je to samo crveno na semaforu ispred zgrade ATV-e,pe zar osudjeni kriminalac da vam uredjuje informativni program ima te li casti,morala,dostojanstva ili ste i vi postali papci i preletaci?

  • Dejan

    koliko god ovo izgledalo kao obično preuzimanje ovo je mnogo više od toga.
    sada vlast ima RTRS i potpuno ATV odakle organizuju “napade” na neistomiljenike i sve koji im smetaju.
    ono što se ne zna ili možda zna ali ne priča jeste sledeće
    Red BOX media – suvlasnici radišićev sin i zet od Dodika
    Uzeli ugovor u UKC banjaluka i reklamiraju proizvode bolesnim ljudima što je moralno veoma upitno.
    sada su uzeli da sve rade za Lutriju RS
    pripremaju se da uđu u tržište vanjskog oglašavanja i da “pogase” sve trenutne firme koje rade.
    Omnia (marketing) vlasnik Gorica – ćerka dodikova
    priprema se za njih da preuzme MTEL tj da ga otmu Aquariusu
    Koonten – škrbićeva ćerka gdje odmah dobija poslove za Medicinski fakultet i priprema se za mnogo više
    tu je Euphoria Marketing koja takođe ima svoje veze – Vico Zeljković
    tako da nam sinovi i ćerke lagano preuzimaju sve vezano za marketing i medije

    za početak će uzeti sve što je državno i “pri državi” a kada pogase konkurenciju onda će vjerovatno sve – barem im je to plan
    ovo shvatite veoma ozbiljno jer sve više tonemo u crnilo…

  • Simo

    @Dejan: Postoje trendovi koji im ne idu na ruku. Prvo, konvencionalna televizija, zemaljska i kablovska će se teško održati u sljedećih 5 godina. Internet video streaming je odavno uzeo maha, i pitanje je vremena u narednih par godina kada će da potisne konvencionalnu televiziju. U budućnosti, RTRS i ATV će da budu jedan od 1000 internet streaming kanala na bilo kom smart uređaju (televizor, telefon, tablet). I Vučić i Dodik igraju na to da kroz vlasništvo nad TV stanicama ili kablovskim operaterima koji imaju najraprostranjeniji prijem utiču na javno mijenje. Prelaskom na internet streaming, to će da bude besmisleno, jer ti je potreban samo internet priključak, a provajder usluge može da bude bilo ko. Drugo, slično vrijedi i za konvencionalni marketing (televizija, radio, plakati, javni displeji, naljepnice po vozilima, itd.) koji je u razvijenim zemljama odavno prevaziđen jer je manje efikasan od digitalnog marketinga. Novac koji se ulaže u digitalni marketing u razvijenim zemljama je odavno prevazišao novac koji se ulaže u konvencionalno oglašavanje. A digitalni marketing je opet otvoreno polje u kojem Dodik ili Vučić ne mogu na burarzerski način da utiču na medije za oglašavanje kao što to čine sada sa konvencionalnim marketingom. Sve u svemu, poenta je da će sa evolucijom tehnologija u narednih nekoliko godina današnji efekti propagande i cenzure biti značajno minimizovani. To se već sada osjeti u internet medijskom prostoru Zapadnog Balkana. Portal Danasa, koji je jedan od rijetkih preostalih kritičara vlasti na medijskom nebu Srbije, ima skoro dva miliona jedinstvenih posjeta mjesečno. Toga će da bude sve više.

  • Srdjan

    Simo ovo sto si ti pisao je samo djelimicno tacno ili ce tek biti jednog dana. Svijet je jos daleko od toga da je koncencionalno reklamiranje mrtvo, nigdje nije preko 50 %.Sto se tice striminga ili smart televizora to tek dolazi ali ne bas tako brzo kao sto ti mislis. Velika Britanija i US su u ovome najdalje otisle pa malo pogledaj statistiku. Nazalost mi smo jos daleko. “Danas” je dobar primjer.

  • Dragica

    Mile kum Radisic je nepismen covjek koji je upoprijeko dosao do para

  • Direkt

    ATV je vec izgubio na udijelu u gledanosti, pa samim tim i na vrijednosti i to poprilicno mnogo, a ovo ce biti samo ekser na kovceg na televiziju koja je sve do prije nekih godinu dana uzivala neki renome do te mjere da je bila relevantna dok danas ne sjecam se kad sam ista gledao na ATV-u u posljednjih godinu dana posto Marica gledam na Happy televiziji na kablovskoj.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+