ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Promovisana poštanska marka „140 godina Banjalučke pivare“

Objavljeno u OSTALO

postanska markaBANJALUKA,  „Pošte Srpske“ i „Banjalučka pivara“ promovisale su danas izdanje prigodne poštanske marke „140 godina Banjalučke pivare“ , povodom jubileja, kojim se obilježava dugogodišnja tradicija i ističe vrhunski kvalitet banjalučkog piva.

Jasminka Krivokuća je povodom promocije poštanske markice podsjetila da je prvo pivo napravljeno prema receptu Trapista, koji su i osnivači pivare, ali da je manje poznato da su svojevremeno Trapisti zupčali i poštanske marke, a na paketima u kojima se isporučivao sir, lijepili marke koje su sami perforirali.

„Jasno je da su Pivara i Pošta preduzeća sa velikom tradicijom, koja je nastavljena i danas“, rekla je Krivokuća i dodala da se na prigodnoj  poštanskoj marki  nalaze krigle piva, a da je nominalna vrijednost marke 0,90 KM.

Ovo izdanje prema riječima Krivokuće prati  i prigodni koverat, na kojem se nalazi više podataka o  Banjalučkoj pivari.

„Pošte Srpske redovno prate i podržavaju sve značajne manifestacije, te prigodnim izdanjima poštanskih maraka obilježavaju velike jubileje. Smatramo da je to najbolji način promocije Republike Srpske“, rekla je Krivokuća koja je  uručila prigodne poklon blokove ovog izdanja poštanski marki, direktoru „Banjalučke pivare“ Nikolasu Peniju.

Peni je istakao da poštanska marka s motivom 140 godina Pivare za jedinog proizvođača piva u Srpskoj znači povjerenje, odgovornost i motivaciju za dalji razvoj.

nikolas peni„Tradicija je izuzetno važan dio naših života. Pivara je izuzetno ponosna na svoju tradiciju“, rekao je Peni ističući kako  tradicija nije ništa ukoliko se ne misli na budućnost, dodavši da je filozofija Pivare da se koristeći tradiciju dolazi do novih ideja.
Peni je rekao da je protekla godina za Pivaru bila uspješna, te da taj uspjeh daje nove snažne ideje i entuzijazam za naredni period.

On je podsjetio da je Banjalučka pivara u protekloj godini predstavila novi izgled „Nektara“ glavnog brenda pivare, te promovisala tri nova ukusa radler piva, ističići kako je u tako tradicionalnoj industriji kao što je pivarska industrija inovacije uvijek moguće.

Peni je istakao da će Banjalučka pivara u ovoj jubilarnoj godini dodatno poboljšati proizvodni kapacitet, te proslaviti je novim izgledom „140 godina postojanja“.

Direktor „Banjalučke pivare“ je u periodu od 15. aprila do 15. maja najavio „otvorene dane“ u Pivari za sve posjetioce koji žele vidjeti na koji način i kako se pivo proizvodi,  a nakon toga konkurs za najbolji video na temu „sljedećih 140 godina Banjalučke pivare“, a u junu  promociju najboljih filmova i izložbu koja će prikazati istoriju Pivare.

Ključne riječi:  , , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+