Capital.ba

Pritužbe klijenata rješavajte putem društvenih mreža

04.05.2012. / 19:45

NJUJORK, Kada kompanije rješavaju pritužbe putem društvenih mreža, klijenti sa njima više posluju.

Klijenti ne žele samo da riješite njihov problem već pritom sa vama žele da ostvare još kvaliteniju interakciju.

Ako je vjerovati istraživanju American Express study , firme koje problem klijenata rješavaju putem društvenih mreža ostvaruju 21 odsto veću prodaju od onih koje pritužbe rješavaju telefonski ili pismenim putem. Istraživanje takođe pokazuje da se jedan od pet kupaca sada okreće društvenim mrežama ako ima pritužbu – prije nego što kontaktira samu firmu.

Kada je u pitanju odgovor sa zakašnjenjem, istraživanje je pokazalo da će ga klijenti bolje prihvatiti online, nego ako ih stavite ‘na čekanje’ u telefonskom razgovoru.

Ako vas brinu određene mane pisane forme, npr. nedostatak glasa, ne brinite. Istraživanje je dokazalo da klijenti online odgovor doživljavaju direktnijim kontaktom od kontakta uživo, npr. telefonskog razgovora, prenose agencije.

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!