Prihodi novina manji, portalima rastu zarade
12.05.2015. / 7:10
PEKING, Prihodi novina u Kini pali su u prošloj godini 15 odsto, dok su mrežni portali zabilježili ogroman rast zarade, pokazalo je najnovije istraživanje Cinghua univerziteta.
Prodaja novina u Kini je u opadanju četvrtu godinu zaredom, prenio je Kineski međunarodni radio.
Ipak, zarada medija u Kini prošle godine je prvi put dostigla rekordnih 1.000 milijardi juana (155 milijardi evra), prije svega zahvaljujući internet medijskim servisima.
U izvještaju se navodi da su prihodi od reklamiranja putem interneta u toku 2014. nadmašili čak i kineske televizijske medije. Tanjug
Tagovi: kinanovineportaliprihodi
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]