Capital.ba

Prihodi Jutjuba “eksplodirali”

13.12.2013. / 11:50

youtubeNJUJORK, Prihodi od reklama Jutjuba koji je u vlasništvu Gugla u 2013. dostići će 5,6 milijardi dolara.

Od prihoda, ovaj portal za razmjenu video-sadržaja će zadržati 1,96 milijardi, a ostatak razdjeliti partnerima, objavljeno je u studiji koju je vodila istraživačka kuća eMarketer.

Na taj način, prihodi Jutjuba u tekućoj godini biće čak 65 odsto veći u odnosu na one iz 2012, i premašiće prihode Tvitera, Amazona ili LinkedIna, piše švajcarski list 24 sata.

U studiji se takođe navodi da će prihodi od oglašavanja Jutjuba u ovoj godini dostići 5,1 odsto ukupnih Guglovih prihoda od reklama, dok je u 2012. taj udio iznosio 3,6 odsto.

Najveći dio prihoda, Jutjub ostvaruje na tržištu SAD, 1,08 milijardi dolara, od kojih 850 miliona potiče od reklama u video-formatu, tako da Jutjub sada na američkom tržištu video-reklama učestvuje sa 20,5 odsto.

U 2013. i ubuduće Jutjub računa na više od milijardu posjetilaca mjesečno, koji video-sadržaje gledaju duže od šest milijardi sati, u toku jednog mjeseca, što je 50 odsto više nego u 2012. godini. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!